• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

enachemarinalin

  • Membru din 11.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 11 in total
  • Nick Heidfeld - Nick Heidfeld Ziua si locul nasterii: 10-05-1977 Nationalitate: 16 Pozitia in teren: pilot principal Echipa: BMW Sauber Informatii personale Data nasterii: 05/10/1977 Locul nasterii: M�œnchengladbach, Germania Rezidenta: Monaco, Monaco Numarul masinii: 18 ---------------------- Heidfeld a inceput sa piloteze in anul 1988 si in 1994 a trecut la Formula Ford 1600. In primul sau sezon competitional a castigat opt din cele noua curse programate. Anul urmator a terminat pe locul secund in campionatul national german. Aceste succese l-au condus catre o participare in F3 in anul 1996. A castigat trei curse in primul sau sezon in F3, obtinand titlul in anul urmator. A dat apoi primele teste la McLAren Mercedes avand sustinerea producatorului de masini german. In 1998 a continuat testele la McLaren si a trecut la Formula 3000 la echipa West Junior (o filiala McLaren). Aici a castigat trei curse dar a ratat titlul datorita pierderii pole-positionului in cursa finala (o greseala a echipei care i-a supraalimentat monopostul). A fost nevoit sa plece e pe ultima pozitie a grilei de start si in ciuda unui forcing pe toata durata cursei, a pierdut titlul in fata lui Juan-Pablo Montoya. In 1999 a continuat cu Formula 3000 si in acelasi timp ca test-driver pentru McLaren. A castigat patru curse si titlul la F3000. A facut parte din echipa Mercedes la cursa de la Le Mans pana cand masinile au fost retrase pentru ca aveau tendite de a derapa. In 2000 a fost cooptat de catre echipa Prost Grand Prix, nefacand o impresie foarte buna totusi. A semnat un contract pe trei ani cu Sauber si la sfarsitul lui 2003 a plecat la Jordan,aceasta avand dificultati financiare. Totusi sustinerea venita din partea BMW l-a ajutat sa devina pilotul secund al celor de la Williams in 2005. -------------------------------------------- Istoria de pilot 1986 : Karting. 1988 : Campionatul Kerpen-Mannheim Club 1990 : Campion Liga Nordrhein-Westfalen DMV Karting 1991 : ADAC junior Trophee, al 3-lea / Campionatele Europene si Mondiale 1992 : Junior German Campionship of Karting, al 5-lea. 1993 : Formula A la Laval. 1994 : Campion of the Formula Ford german series (1600). 1995 : FFord Germania Campion (1800 Int.), FFord Germania vice Campion. 1996 : Formula 3 Germania, al 3-lea. 1997 : Campion Formula 3 Germania . 1998 : Vice Campion International F3000 Vice Campion. 1999 : International F3000 Campion, McLaren sofer de teste. 2000 : Formula 1 (Prost Grsi Prix). 2001 : Formula 1 (Sauber), al 8-lea cu 12 puncte. 2002 : Formula 1 (Sauber), al 10-lea cu 7 puncte. 2003 : Formula 1 (Sauber), al 4-lea cu 6 puncte. 2004 : Formula 1 (Jordan), al 18-lea cu 3 puncte 2005 : Formula 1 (Williams)
    Heidfeld: "Locul 5 la Melbourne ar fi bun"
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău