• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

f1fan

  • Membru din 18.12.2012
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 62 in total
  • Daca ar avea Renault cel mai bun motor din grila nu ar mai zice asta...
    Red Bull amenință din nou cu retragerea din Formula 1: "Am putea părăsi competiția dacă nu va apărea un furnizor independent de motoare"
  • @john habar n-ai ce vorbesti din pacate... o trsla poate bate un ferrari la sfert de mila, dar masina are aproape 2 tone jumate si pe viraje lasa de dorit din cauza acumulatorilor grei. Sunt multe de zis dar nu stau sa-ti zic aici.
    Formula 1 va renunța la motoarele turbo V6 de 1.6 litri: din 2021 vor fi introduse unități "mai zgomotoase și mai ieftine"
  • nu vad rostul de a inlocui actualele motoare, cel mai bine ar fi sa readuca realimentarea in timpul cursei, pentru a vedea diferite strategii de cursa si depasiri. cu sau fara aceste motoare V6 cursele risca sa fie la fel de monotone...
    Formula 1 va renunța la motoarele turbo V6 de 1.6 litri: din 2021 vor fi introduse unități "mai zgomotoase și mai ieftine"
  • pretul unui r8:200 si ceva de mii de euro al unui one:1:2 mil de euro Acestea sunt doua masini de categorii diferie. viitorul rival al lui koenigsegg va fi viitorul bugatti. Chiar daca sunt fan al acestei marci, tot cred ca viitorul bugatti va fi mai rapid..
    Diferența dintre supercar și hypercar: Audi R8 GT Spyder versus Koenigsegg One:1
  • nu inteleg de ce nu se pune accent pe motoarele cu hidrogen.. nu polueaza deloc. pacat ca este pericylos sa se umbvle cu asas ceva dar ar fi o chestiune de viitor
    Mitsubishi: "Era lui Evo s-a încheiat, viitorul este electric"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău