• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

grdgolf

  • Membru din 02.10.2014
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • Benzina de 95 nu prea e de 95 la unii se aude cum bate avansul ( denumire poplara ) 2. incalzirea motorului la rece nu trebuie sa dureze mai mult de 1 minut ( si acel minut este necesar daca avem 20w-50 in motor ) daca avem 5w-20 ; 5w-30 e necesar maxim 15 secunde hai 30 secunde la 10w-40 ( cititi cartea "Arta de a Conduce" scrisa de cel mai faimos pilot roman : Petre Cristea ) si e logic deoarece la mers avem presiune mai mare in cilindrii si deci temperatura creste mai repede ( temperatura depinde de presiune ) Uleiul unge ideal la 85-90 grade 3. treptele de viteza ar fi bine sa le schimbam in zona cuplului maxim ( acum avem la multe masini moderne cuplu maxim pe o plaja mai larga ) Atentie la motor rece ! nu e indicat sa marim turatia ( BMW M3, M5 indica pe bord treaba asta ) dupa ce avem viteza constanta putem merge si sub turatia de cuplu maxim si asta o facem cu treptele de viteza ( vezi cazul cu 8 trepte la VW , BMW ; 9 trepte la Land Rover sau 7 la Mercedes ) Aditivii daca sunt adevarati ( de firma si bazati pe studii ) se pot folosi cu mare succes in scaderea consumului !!! si sunt cativa care pot face treaba asta
    Şapte mituri false despre cum să reduci consumul maşinii tale
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău