• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

horted

  • Membru din 02.03.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 243 in total
  • Te rog sa citesti ce ai scris in primul post: "...deci nu vad ce te opreste si pe tine sa ai inca 2 echipe?! " si acum te rog sa citesti ce ti-am raspuns eu. Scurt. Trebuie sa mai zic ceva? A fost vorba de crismar in ce am scris eu? NU. E bine totusi ca unele lucruri sa aiba limite. Poate pentru asta s-au inventat regulamentele si legile. Bafta.
    Force India spera sa dezvaluie curand furnizorul de motoare
  • conform regulamentului :"2.2 Un participant are dreptul sa-si inregistreze o singura echipa. In cazul in care exista mai multi jucatori ce acceseaza jocul de la acelasi calculator, la inscrierea celui de-al doilea user, acesta va specifica in formularul de inscriere numele celorlalti useri care utilizeaza acelasi calculator". Deci faptul ca o persoana are 3 echipe este CONTRAR REGULAMENTULUI!!! Din cate am inteles la inceputul sezonului de la Mircea Mester a fost facut acest artificiu pentru a permite celor care au un singur calculator acasa sa poata juca mai multi membri ai familiei. Folosirea smecheriei cu sora, sotia, fratiorul este dupa parerea mea un abuz care speram sa fie controlat intr-un fel de Automarket, dupa cum fusese vorba la inceput. Poate la anul?
    Force India spera sa dezvaluie curand furnizorul de motoare
  • Ca un alt aspect interesant, Lom apreciaza ca lunga curba la stanga care va fi abordata la turatii mari nu va pune probleme de lubrifiere motorului din cauza ca motorul Renault are pompa de ulei situata in partea dreapta, fapt ce trebuie luat in considerare in special in cazul curbelor de mare viteza spre dreapta.
    Red Bull spera sa termine in fata celor de la Toro Rosso
  • ...de minus la Williams ziceam, scuze. M-am grabit.
    Noul regulament, ultima speranta a lui Rosberg
  • Ai dreptate in ce afirmi, insa adaugand "...germanul a marturisit ca este optimist doar datorita acestor schimbari. "Doar datorita noului regulament. Altfel, mi-as fi pierdut demult increderea", a declarat Rosberg." la grila de punctare si la cotatiile bursiere eu unul vad un minus. Dar se pare ca este o perioada de criza, bursele sunt in haos...si iata cum criza globala loveste si F1Champ
    Noul regulament, ultima speranta a lui Rosberg
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău