• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ice_man

  • Membru din 24.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3 in total
  • Alex,din ce vad eu iarasi te grabesti cu concluzii si vad ca imi aduci si ceva "laude" cum ca nu as gandi.Pun pariu ca am mai multi ani de vizionat F1 decat ai tu de cand te-ai nascut.Acest trio despre care vorbeam in primul post nu a avut rezultate imediate .Au trecut ani pana au inceput sa lupte pentru campionat.Si din ceea ce spui tu rezulta faptul ca aportul si informatiile aduse de catre un pilot catre echipa nu ajuta la dezvoltarea masinii.Sa inteleg atunci ca Chandok aduce aceleasi informatii si sugestii catre echipa Hispania precum Schumacher sau Alonso?Bineinteles ca nu.Talentul unui pilot nu consta numai intrase ideale si "cojones" in a depasi ci si in a spune echipei unde este "buba" si ce trebuie modificat.Aici nu ma refer exclusiv la F1(vezi Valentino Rossi).Si te rog frumos limiteaza-ti apropourile in priviinta materiei mele cenusii.Eu nu am facut decat sa-mi exprim parerea daca vrei sa te certi si sa faci "misto" du-te-n piata.
    Montezemolo, dezamăgit de echipa de dezvoltare de la Ferrari
  • ARATA-MI UNDE AM SPUS EU CA SCHUMI PROIECTA MASINI!M-am referit la o echipa de profesionisti asa cum Ferrari nu o sa mai aiba .Asa e cand nu ai ce face te iei de posturile altora
    Montezemolo, dezamăgit de echipa de dezvoltare de la Ferrari
  • ....de un Ross Brawn......Jean Todt......Michael Schumacher
    Montezemolo, dezamăgit de echipa de dezvoltare de la Ferrari
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău