• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ingerulol

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 230 in total
  • Sa taxeze toate rablele ! Sa dubleze taxa . E prea ieftin sa detii o masina in Romania . Toata lumea vrea o tara ca-n afara , dar cand e vorba de platit taxe, ne fofilam . In UK cu cat e mai veche si mai poluanta cu atat platesti mai mult . Asigurarile obligatorii , la care si statul castiga participatie , cresc exponential , de-aia vand masini bune, premium din 2007-2008 cu 300LIRE . Pentru ca asgiurarile sunt 1300 LIRE . Nu convine nimanui . La noi , faci un RCA si da-i tata bice , pe camp , pe strada , e democratie .
    Modificări în proiectul pentru taxa de poluare din București: va fi plătită de toate mașinile cu motoare non-Euro, Euro 1 și Euro 2, indiferent de județ
  • Amice ... Opel nu a fost un motorist veritabil si asta s-a vazut . Daca nu-i luau cei de la PSA soarta lor era similara cu SAAB . Masini bune , dar sunt istorie. Sa incepem cu inceputul - miscarea este normala - sa le oferi un viitor inginerilor de top - te poti folosi de ei - toata lumea castiga. Masinile Opel in ultimii 5 - 8 ani devenisera foarte interesante, dar cu niste minusuri evidente - greutati (mase) de pana la 1.75 tone (ceea ce e inacceptabil) dupa orice parere ecologista. Si ei nu produceau masini mari. Pe langa asta, ganditi-va ca Grandland X , model produs cu Peugeot pe platforma si motoare Peugeot, le-a adus un flux mare de clienti la care nici nu visau. Vor scoate toate motoarele de generatie veche sau ineficiente, la fel si transmisiile , astfel ca modelele vor deveni mai bune. Iar uitandu-ma la noul Corsa , cred ca directia in care-i duc cei de la PSA, este minunata. Nici prin gand nu le-ar fi trecut. Probabil tu esti inversunat impotriva francezilor dar nu ai avut niciodata o asemenea masina ca sa stii de ce esti asa pornit impotriva . Ia o gura de aer , gandeste putin inainte . Opel pentru GM a pierdut bani continuu in ultimii 20 ani .
    PSA deschide un centru de inginerie în Germania: grupul a transferat 700 de angajați Opel către o companie care activează și în România
  • FOARTE BINE CA AU PUS TAXA ! IN SFARSIT au inceput sa gandeasca coerent ! Pai ce ne trebuie toate rablele , fara asigurari , fara ITP in BUCURESTI - ma mir ca nu se poate adopta peste tot aceasta masura ! Eu sunt pentru si voi vota ! Am masinuta mica , de oras, EURO6 cu consum mic , dar cand le explic tuturor ca e mai decent sa iei una mica , toata lumea vrea BMW sau MERZ de 5M lungime , dar se vaita ca nu au locuri cu toate ca nu platesc nimic in plus . Propun si ca toate locurile existente de parcare sa fie platite , nu la liber pentru toata lumea . Cine-si permite bine , cine nu , sa mearga cu mijloc de transport. Eu sunt fan in orice directie, masina e utilitate, insa daca se cere sa mergem pe biciclete , asa o vom face . Adaptati-va nu mai fiti comunisti .
    Primarul Capitalei anunță taxă pentru mașinile înmatriculate în afara Bucureștiului: amenzile pentru lipsa vinietei vor fi de la 1.500 la 2.000 de lei
  • Skoda sunt niste masini bunicele si cam atat. S-au scumpit cu spume in ultima perioada fiind cerere din partea flotelor, incat au ajuns sa coste mai multe decat VW cu care concureaza din gama. Nu va suparati pe mine dar mi se pare aberant sa dai 22000 pe o Skodita Octavia cu motoras de 1.0 . Ba 1 litru frate .... 22000 . Atentie nu o masina full . Karoq porneste de la 22000 real (nu exista mai ieftin) iar timpul de asteptare este de 13 luni ceea ce doar confirma ca sunt multi sau foarte multi prosti pe lumea asta. Puntea independenta lipsa genereaza discomfort , calitatea conducerii si siguranta in trafic @anonimule . O simti imediat daca le ai pe ambele la dispozitie - nu trebuie sa fi expert .
    Îmbunătățiri pentru SUV-urile din gama Skoda: Karoq și Kodiaq primesc amortizoare adaptive pentru versiunile cu roți motrice față și echipamente noi de siguranță
  • în medie, 2.000 de lei Ba voi v-ati tacanit .... pai de unde sa scoata romanii banii astia pentru nimic . Trotinetele sunt decente , dar nicidecum la banii astia . 2000LEI este o suma foarte mare . Prin afara iti iei una de top , la noi abia una medie , dar asta e alta discutie. Cred ca ati interpretat voi prost sondajul . sau l-ati propus in Primaverii si Pipera , altfel nu vad cum si-ar permite romanii de rand 2000lei pentru o trotineta.
    Sondaj: 2 din 10 români vor să cumpere o trotinetă electrică până la finalul anului: buget mediu de 2.000 de lei
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Cu volan , pedale , 4 roti
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Cu alt fel de volan , alte pedale , alte roti
  • MASINA LA CARE VISEZ Ferrari
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău