• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

keepcalm

  • Membru din 06.11.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 14 in total
  • O iesire timida a MB si in acest segment, sunt noi pe acest segment trebuie sa fim mai ingaduitori cu ei :)), sunt singur ca au studiat ei piata si au luat in calcul daca se merita sa intre si pe acest segment sau nu, ca se vor vinde bine sau nu timpul va decide si binenteles buzunarul cumparatorului @ion Nu am citit inca nici un articol unde sa scrie ca cineva a reusit sa reuseasca sa treaca la vanzari peste seriile F de la ford @vlads Cred ca au uitat de modelul escalade ext a celor de la cadillac, care sunt si ei la randul lor un brand premium
    Nerăbdător
  • Inca nu vad rostul unui test al masinilor electrice, coret, AM a trebuit sa isi faca treaba, insa nu vad nici vad nici un beneficiu pt a da in momentul de fata 40/50k euro pt o masina care mai mult iti va provoca stres decat placere la condus, o masina care iti face ea tie program mai mult decat ii faci tu ei, ca ecologia si simtul responsabilitati fata de ecologie(trece prin buzunar) ne-ar impinge sa luam o electrica da, o luam, dar atata vreme cat nu o incarcam cu energie verde(care este mult mai scumpa) nu ii vad rostul sa am o elecrirca, doar sa ma vada lumea ca, conduc electrica, un coleg de pe un alt forum auto si-a cumparat masina in discutie a spus ca la statiile de incarcare cu energie verde este mult mai scumpa, inca si masina electrica polueaza, ca nu in centrul orasului ca la periferia lui unde se produce energia e alta discutie, dar tot polueaza Eu cred insa ca si nepoti nepotilor mei(nu sunt chiar asa de tanar) se vor bucura inca de placerea conduce motorul termic
    Hipstermobilul
  • nici nu am sugerat ca stinger are ca tinta seria 7 sau S, ziceam de Chargerul meu ca nu se poate compara cu ele chiar daca au aproximativ aceiasi putere si greutate nu au tintit chiar asa sus dar cu seriile 3,4,5 sau chiar si 6 sa cam luat, faptul ca te dai pe intrecere cu o sportiva nu te face si pe tine neaparat o sportiva, poate ai noroc azi si stai aproape de ea, dar poate urmatoarele dati nu te mai lasa sa te apropii de ea, sau poate ca acea sportiva va ramane o sportiva si dupa 5 ani de utilizare insa stinger nu stiu ce va mai fi de ea dupa 5 ani de sportivitate cat despre cum arata gusturile nu se discuta, dar peste faptul ca plasticele scartaie la atingere de noua si consola centrala se balangane(exagerez cu asta binenteles, dar se misca bine) treci mai greu, app, am un e90 de 10 ani consola centrala e la fel de fixa ca si cand a fost noua si nici plasticele nu scartaie la atingere si are 10 ani, asta cred ca inseamna ceva din a fi premium, o mica parte cred
    Puterea de a fi diferit
  • multumesc lui Costel pentru corectia gramaticala, cred insa ca ar trebui sa se uite mai intai la randurile lui inainte de a deveni "profesor" pentru ceilalti
    Dincolo de ambalaj
  • la minusurile(nesemnificative) puse de automarket as mai adauga inca 3 - motorul mic pt un suv, pt un porsche, dar asta e trendul la ora actuala, dar dupa cum spune autorul articolului downsize-ul ii ajunge chiar si pe cei ca porsche, uneori consider cei 300 de cai pe care mii ofera masina mea sunt putini pt o greutate asemanatoare cu cea a masini din discutie - consola centrala plina de butoane de zici ca esti in avion(si mai e loc si pt mai multe) - si nu in ultimul rand pretul, dar si acolo acesta se pare ca e trendul, cresterea preturilor fara nici un motiv intemeiat plusuri nu prea as mai adauga e un porsche si cam are de toate
    Dincolo de ambalaj
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău