• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

klaus7

  • Membru din 19.10.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 5 in total
  • Acest Arnaud Deboeuf cu siguranta nu are pic de respect fata de el insusi, cu atat mai putin fata de semenii lui. Cred ca, fiecare dintre noi decide daca si ce cumpara in functie de nevoie si posibilitati. Produsele marcii Dacia a grupului Renault reprezinta extrema opusa a produselor oferite sub sigla rombului, daca vreti un contrast, tinand cont de pozitia pe piata auto a constructorului francez, aflata sub Mercedes Benz, marca data drept exemplu in acest interviu. Cu parere de rau scriu ca acest site care candva satisfacea pofta de informatie a pasionatilor domeniului auto, a ajuns un soi de ziar online de scandal prin introducerea forumului si prin tolerarea acestor indivizi care din lipsa de activitati utile, polueaza inversunati articolele, cu exprimarea lor greoaie si agramata, neconstientizand ca nivelul de cultura redus nu poate fi mascat cu cateva fraze copiate dintr-o sursa sau sustinand opinii ce nu le apartin. Aviz utilizatorilor gen Carlos. Numai bine.
    Interviu cu Arnaud Deboeuf (Renault): "Logan 2 va avea aceleaşi preţuri ca actualul Logan"
  • http://www.kia-world.net/index.php/2012/01/17/new-kia-ceed-5-door-at-night/
    Noul Kia Cee'd: noi fotografii
  • http://www.sme.sk/cdata/6221830/11_k_big.jpg
    Noul Kia Cee'd: noi fotografii
  • Chiar frumoasa. Daca va avea un pret modest va fi un succes.
    OFICIAL: Opel Zafira, noua generaţie a familistului german
  • Le recomand celor care sustin inversunati aceasta masina revolutionara sa se documenteze despre costurile aferente utilizarii acestei solutii de mobilitate: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Leaf Tinand cont ca peste jumatate din populatia de pe glob traieste in mediul urban, din care un procent mare in blocuri, as vrea sa aflu o solutie prin care vom putea incarca aceste masini cu energie "regenerabila" si atat de ieftina (34 kWh la 160 km) incat pentru consumator sa reprezinte o alegere mai convenabila decat un motor termic, lasand la o parte dezavantajul unei distante relativ mici parcurse cu un "plin" si al disconfortului creat de incarcarile dese.
    OFICIAL: Nissan Leaf este World Car of the Year!
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău