• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lev

  • Membru din 11.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 180 in total
  • ...la o mare sansa!
    Toyota renunţă la parteneriatul tehnic cu Hispania
  • ...e mare pilot!Altfel,vine asta micu si,in cateva ore, scoate un timp cu doar 0,220 mai lent decat poleul lui Vettel,in conditiile in care germanul a mers integ sezonul cu masina asta iar Ricciardo doar cele cateva ore!!! Si atunci va intreb de ce e Vettel atat de bun??Eu cred ca de fapt Ricciardo e mult mai bun si ar trebui sa fie in F1.
    Ricciardo, cel mai bun timp în prima zi de teste din Abu Dhabi
  • Cred ca daca te uiti mai bine,primele doua titlluri ale lui Schumi(cu Benetton) au fost luat cu o masina inferioara williamsului la vremea aceea. Cat priveste titlurile luate cu Ferrari,sa nu uitam ca era sa ia titlul in anul 1997 cu o masina muult sub williamsul renault al lui villleneuve sau frentzen,da? Iar celelallte 5 titluri(in afara celui din 2003 castigat cu numai 2 pct avans) le-a castigat cu mult inaintea ultimei curse. Si avea masina super pentru ca a muncit atatia ani la coonstruirea ei,a cules ce-a semanat,pe cand Vettel a luat masina de-a gata de la tata Newey! Cat despre Schumi,daca tu consideri ca anul acesta,avand in vedere cei 3 ani de pauza,conditiile total diferite fata de data retragerii lui si masina subtire nu s-a prezentat mai mult decat onorabil,inseamna ca n-ai urmarit F1 anul asta!! Vezi tu,ai scapat complet ideea:nu contest ca a castigat Vettell,ci ca, daca era intr-adevar super mega extra trebuia sa castige cu mult inainte de ultima cursa avand in vedere ce masina a avut la dispozitie. Asa ca inainte sa spui ceva,mai documenteaza-te.
    SEBASTIAN VETTEL: Drumul tumultuos spre titlul mondial
  • Adica acum Vettel,doar pentru ca a avut cel mai bun monopost de pe grila( cu care trebuia sa castige cu multe etape inainte de final),dintr-o data,este cel mai bun?!Mai bun decat Alonso,Schumi etc....doar pentru ca la vasrta asta el are DEJA 10 victorii si ceilalti nu! Intrebarea este,de fapt,la varsta la care Schumi avea 7 titluri mondiale,cate o sa aibe Vettel?
    SEBASTIAN VETTEL: Drumul tumultuos spre titlul mondial
  • Chestia cu depasirea nu mi se pare prea inspirata.Riscam sa stam sa numaram depasiri in loc sa ne uitam la curse!@Plus ca nu exista un criteriu oficial(gen f1.com) dupa care sa ne ghidam,in asa fel incat vor exista o gramada de contradictii. Dupa mine sistemul actual de punctare e foarte bun.Ar mai merge acordat eventuial un bonus de 100 de pct pentru cine ia pole positionul.Salutari!
    Ajută-ne să îmbunătăţim managerul F1 Champ în 2011!
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău