• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

livelyF1

  • Membru din 07.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3 in total
  • hai ca nu mai continuu. merci si eu!
    Bridgestone, luati prin surprindere de vremea rece
  • nu spun ca autosport nu reprezinta o sursa autentica; poate ca ajuta sa fie data si sursa in articol. in plus, pe site-ul ce inseamna practic birou de presa al bridgestone exista doar cele doua declaratii.
    Bridgestone, luati prin surprindere de vremea rece
  • ni s-a tradus gresit si din cine stie din ce surse; singurele declaratii oficiale bridgestone sunt: vineri: Hirohide Hamashima - Director of Bridgestone Motorsport Tyre Development: "Temperaturile au fost considerabil mai scazute fata de Marile Premii ale Turciei din trecut, dar ne asteptam la asta avand in vedere schimbarea datei. Pneurile medium au granulat mai mult decat in trecut, mai ales cele montate pe roata dreapta fata. Totusi, pista a fost foarte 'verde' astazi, nu s-a rulat mult inainte de acest weekend, si ne putem astepta la o imbunatatire din acest punct de vedere maine si duminica. Astfel ca ar trebui sa vedem performante si mai ridicate pentru ambele specificatii de pneuri." si sambata: Hirohide Hamashima - Director of Bridgestone Motorsport Tyre Development: "Diferentele intre cele doua compozitii au fost mici astazi, dar specificatia medium a fost mai rapida. Circuitul si-a imbunatatit nivelul de aderanta fata de ieri, in ciuda ploii pe care am avut-o, dar inca nu e atat de aderent precum anticipam. Pilotii au raportat faptul ca au intampinat probleme de manevrabilitate in sesiunile de astazi. Nu suntem siguri ca aceasta lipsa de aderenta vine de la nerularea suficienta pe pista sau de la temperaturile mai scazute fata de luna august, chiar daca a fost mai cald decat ieri. Daca si maine vremea va fi similara, nivelul de aderenta ar trebui sa se imbunatateasca si mai mult si decizia in privinta compozitiei cu care se va incepe cursa va fi extrem de importanta pentru echipe. Suntem multumiti de cele doua tipuri de pneuri pe care am decis sa le alocam acestei curse. Din cauza virajului opt si din cauza fenomenului de granulare care se intensifica aici, nu era o idee buna sa aducem compozitii mai moi din gama noastra."
    Bridgestone, luati prin surprindere de vremea rece
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra H
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Opel Astra G
  • MASINA LA CARE VISEZ Porsche, orice in afara de Boxer, Cayenne sau Panamera :)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău