• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lorinczi.thomas

  • Membru din 27.10.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1855 in total
  • @klaus: ai auzit vreodata de ssangyong? Eu ma bucur ca a castigat Kodiak impotriva modelului 6. 6 care are deja veteranul Autovot. In 2013, castigator. Si in 2015, finalist. E o masina buna, stim. Cat despre Alfa, sunt uimit, designul misto a batut bine-stiuta fiabilitate al marcii. Desi cred ca S90 ar fi meritat mai mult, Alfa a avut un impact mai puternic.
    PUBLICUL A ALES: Skoda Kodiaq și Alfa Romeo Giulia câștigă AUTOVOT 2017 by VARTA
  • Acum te înțeleg. De fapt te plângeai că ești forțat să iei și alte dotări pentru cutia automata, însă la început dezinformai că cutia ar costa că un Duster la un loc. Probabil Dacia a considerat că cutia automata e ultima prioritate a cuiva care cumpără un Duster, așa că a cocoțat-o pe ultima versiune (la Logan e pe penultima). Da, modelele străine au automata inca de pe la primele echipari, insa versiunile de baza sunt pe la nivelul Duster ambiance, daca nu chiar mai dotate. La fel se întâmplă la toate mărcile, ești forțat să mai dai niste bani pe alte dotări sau modele ca sa obții anumite dotări și motoare mai mari. Cel puțin asta a scris Zoso alaltaieri Visul meu in care sa îți alegi dotările ca pe ingrediente și toppinguri, sa îți iei fix ce ai nevoie, e inca departe
    Dacia Duster are de azi cutie automată EDC: versiunea 1.5 dCi de 110 CP costă cu 1300 de euro mai mult decât cea manuală
  • am revenit cu numere exacte logan laureat 0.9 tce (cel mai ieftin logan cu robotizata) 10 400 laureat 0.9 tce (acelasi motor dar fara robotizata) 9900 diferenta cutie DECAT 500 E duster "Duster 1.5 dCi Laureate 4x2 cu transmisie manuală are un preț de 15.250 de euro, transmisia EDC adaugă 1300 de euro și ajunge la 16.550 de euro." mai e nevoie sa zic diferenta? deci diferenta de 50 % pe care o pretinzi nu e din cauza cutiilor. Cutia e undeva la nici 10% la ambele modele. Mai pe romaneste, ti-ai luat teapa.
    Dacia Duster are de azi cutie automată EDC: versiunea 1.5 dCi de 110 CP costă cu 1300 de euro mai mult decât cea manuală
  • @punctul g, la pretul ala mai mare ai direct echipare laureate care are pe langa automata aia si alte dotari, pe cand pretul de baza e coaja fara ac *la logan cutia automata e de fapt robotizata si diferenta aia e undeva la 30% la fiecare daca e sa scoatem aproximari din burta iar ca sa iti raspund la cealalta intrebare, argumentele favorabile pt duster ar fi spatiul interior si capabilitati off-road ceva mai bune (chiar si fara tractiunea integrala), iar pe langa mai sunt costurile mai mici de utilizare si reparatiile mai simple si mai ieftine.
    Dacia Duster are de azi cutie automată EDC: versiunea 1.5 dCi de 110 CP costă cu 1300 de euro mai mult decât cea manuală
  • cum pot sa revotez la autovot la accesibile? eu am votat la ora 1 cand aparent golf se lupta singur
    Produs în România, star la Hollywood: noul Ford Ecosport este promovat în filmul The Guardians of the Galaxy
Pagina
12345...91011...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC -
  • CE MASINI AM MAI CONDUS -
  • MASINA LA CARE VISEZ orice Volvo
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău