• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

lralu

  • Membru din 15.02.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • cei de la kia cred ca nu vor mai face masini cu preturi foarte mici daca ne gandim la informatiile oficiale s-au mai putin oficiale in care se spune ca pana in 2017 vor sa se pozitioneze intre nemti si japonezi si cand spun nemti nu ma refer la opel si ford , fara a avea intentia de a subaprecia aceste branduri , dar in acest moment vf de gama al acestora ca si clasa este cea in care este noul optima (cu + sau - pe care le are fata de concurenta) cei de la kia mai avand o cadenza sau un quoris peste ei ca si clasa. O alta informatie mai mult sau mai putin oficiala este ca vor sa intre in gama premium primii pasi facandui deja cu cele 2 modele. Sunt de acord ca imaginea de marca conteaza foarte mult dar in secolulXXI totul evolueaza mult mai rapid. Daca tot veni vorba de toyota care este un etalon dupa cum spuneai si tu , imi aduc aminte o declaratie a oficialilor toyota invitati la deschiderea fabricii kia din slovacia , care suna ceva de genul : ca nu le este "frica" de concurenta europeana ci de cea koreana pentru ca aplica acelasi gen de politica pe care au aplicat-o si ei in anii 80-90. Vom vedea ce ne rezerva urmatorii 10 ani, dar momentan eu cred ca 200cp sunt arhisuficienti pt un model ca ceed-ul gt. pret? vom vedea deocamdata speculam. respect
    Kia Cee'd GT, prima imagine neoficială a versiunii cu cinci uşi
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău