• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mavrick

  • Membru din 11.09.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 548 in total
  • @The Dot, am urmărit și eu filmulețele. Nu se compară cazul lui Vettel cu cel al lui Schumacher: să te afli pe prima poziție, să prinzi din urmă coechipierul adversarului tău și acesta nelăsându-ți spațiu să-l depășești, să-ți pună "piedică" nu pentru a te determina să pierzi podium-ul ci a te scoate din cursă, e ridicol! Eu, de rușine, în locul lui Coulthard fie căutam să nu mai dau nas în nas cu el tot anul, ori în ziua respectivă cădeam cel puțin într-un genunchi în fața lui și-mi ceream iertare.
    Hamilton acuză FIA pentru penalizările din cursa din Rusia: "Bănuiesc că vor să păstreze suspansul în campionat"
  • Eu îi doresc succes neavând de unde să știu cu exactitate ce va face. Singurele lucruri clare pentru mine sunt: -numele de "Schumacher" și un eventual campionat caștigat anul ăsta în F2 i-ar aduce mulți fani și mulți susținători (mă refer la firme); - dar unde e lumină apar și umbre deci cu siguranță va avea parte de multe bețe-n roate din multe unghiuri. Vom vedea!
    Mick Schumacher va debuta în Formula 1 în antrenamentele de la Nurburgring din 9 octombrie: germanul este aproape campion în Formula 2
  • "...atunci când o echipă este în frunte este analizată MAI MULT". Și cea codașă e nebăgată în seamă vrei să spui mă!? Decât să organizezi tu evenimente care să transmită mesaje anti-rasismului mai bine ai tace din gură și ți-ai schimba caracterul că altfel pătezi și imaginea ta și a celor de culoare!
    Hamilton acuză FIA pentru penalizările din cursa din Rusia: "Bănuiesc că vor să păstreze suspansul în campionat"
  • @The Dot, legat de Leclerc... Îmi amintesc că au fost numeroase discuții bazate pe stilul de depășire și de apărare al piloților pe motiv că în aceste situații există multe posibilități de acrosaj. De aceea știu că s-a hotărât ca pilotul ce i-a luat interiorul adversarului și a câștigat cel puțin o roată în spatele acestuia are dreptul de a-și continua atacul iar cel din față obligația de a nu-l forța pe cel din spate să iasă de pe circuit sau să frâneze ca să evite vre-o ciocnire între ei doi. Unii piloți dar și fani ai sportului știu că nu au fost mulțumiți de această decizie zicând că în felul ăsta locul/poziția câștigat(ă) e ca o porție de mâncare oferită pe tavă și că astfel ar dispărea spectacolul în F1. În final, asta a fost decizia în vederea regulamentului, iar în cazul lui Leclerc, el doar și-a continuat linia de atac asupra adversarului însă Stroll a încercat să-i taie fața și altfel a avut loc acrosajul, ieșirea în decor al lui, câștigătorul fiind Leclerc.
    Bottas a câștigat cursa din Rusia în fața lui Verstappen! Hamilton, locul 3 după o penalizare de 10 secunde
  • *care pierde
    Bottas a câștigat cursa din Rusia în fața lui Verstappen! Hamilton, locul 3 după o penalizare de 10 secunde
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău