• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mavrick

  • Membru din 11.09.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 548 in total
  • Sa fi tinut pasul insemna sa ruleze cu acelasi timp/tur al "vitelului" si astfel ne-ar fi demonstrat ca strategia l-a facut sa piarda prima pozitie si nu "munca" lui depusa in timpul cursei. Ba mai mult: nu i-ar fi permis lu' Ricci sa se apropie in asa hal de el; imi aduc aminte de cateva tururi in care Ricciardo castiga mai bine de 8 zecimi de sec/tur, cei drept, din cauza intarziatilor ce se aflau in fata lu' Kimi dar chiar si ajunsi in fata lu' Ricci, australianul tot mai castiga 2-3 zecimi de secunda. De ce?
    Raikkonen sugerează că Ferrari a impus ordine de echipă la Monaco: "Avem anumite roluri și știm asta cu toții"
  • Dar odata ajuns in urma coechipierului (turul 40), nici cu DRS-ul sa-i poata tine pasul? De ce? Stiu (dupa cum mi-ati explicat voi zilele trecute) ca de vina au fost pneurile care nu erau bine puse-n temperatura mai ales ca ale "vitelului" erau proaspat puse-n actiune pe cand cu ale lu' Kimi se rulase mai bine de 4 tururi. Apoi in turul 67 cand SafetyCar-ul iesea de pe circuit iar pneurile pilotilor ar fi trebuit sa se afle la acelasi nivel de temperatura iarasi va intreb: nici cu DRS-ul sa-i poata tine pasul? De ce? Stiu ce o sa spuneti: ca pe un circuit asa virajat, cel aflat in imediata apropiere a adversarului, este dezavantaj d.p.d.v. aerodinamic, luandu-l ca exemplu pe Ricci care aflat in spatele lu' Kimi si "beneficiind" de multi intarziati reusea uneori sa castige mai bine de 5 zecimi de sec. fata de finlandez. :))
    Raikkonen sugerează că Ferrari a impus ordine de echipă la Monaco: "Avem anumite roluri și știm asta cu toții"
  • @@mavrick "Iar pneurile nu erau in temperatura"-asa e, mai ales ca temperatura la nivelul solului depasea 50 grade celsius si erau parcuse mai bine de 4 laps-uri(kimi intra in turul 35 iar Vettel -lap39).
    Vettel a câștigat cursa de la Monaco! Raikkonen și Ricciardo au completat podiumul
  • @@flav, voind sa-l scuzi punand baza pe trafic de fapt ne faci a intelege ca finlandezul ii "atat de ..." incat nu poate/nu stie a dapasi intarziatii nici cu cea mai rapida masina de pe grila (momentan) si cu pneuri noi. Legat de Vettel da-mi voie sa-ti raspund la intrebare ta cu alta: permiti sa ti se puna masa cu toate ca nu ti-e foame, nu esti la fel de obez ca "x" sau "y" ca cel de langa tine? Intorcandu-ne acum la sportul nostru intelege te rog ca durata de viata a pneurilor nu depinde de ce tip sunt cat depinde de stilul de pilotaj! Numai bine!
    Vettel a câștigat cursa de la Monaco! Raikkonen și Ricciardo au completat podiumul
  • Bietul Alonso! Cred ca la ora asta isi zice in sinea lui "mama ei de Honda!". In f1 abandon, in Indy car abandon...zici ca-i un blestem! Si cat de bine mergea in cursa, dupa parerea mea putand sa obtina podiumul.
    Vettel a câștigat cursa de la Monaco! Raikkonen și Ricciardo au completat podiumul
Pagina
12345...232425...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău