• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mavrick

  • Membru din 11.09.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 548 in total
  • Nu s-a vorbit prea mult pe aceasta tema: http://formula1.automarket.ro/stiri/vettel-button-si-alonso-glumesc-pe-tema-titlurilor-mondiale-41040.html
    FEATURE: Secretele succesului lui Vettel în Formula 1
  • "Cat priveste masina de plunon si performantele lui in ea....eu cred ca Vettel ar imbunatati-o cerand mecanicilor exact ce trebuie astfel incat sa castige clar cateva pozitii..."in final cine o imbunatateste: Vettel sau mecanicii? :)) "Ca o concluzie: Newey e un geniu iar Vettel un bun driver dar si UN BUN MECANIC al propriei masini" -iti garantez ca daca lui Vettel ii pun in fata o piulita pe care s-o stranga el nu stie ce cheie sa ia (ce numar sa aiba cheia) si tu zici ca e "un bun mecanic" cand daca ne amintim bine in cursele cand datea semne ca "o ia la vale" la mecanicii apela: http://formula1.automarket.ro/stiri/vettel-solicita-imbunatatirea-monopostului-red-bull-39643.html
    FEATURE: Secretele succesului lui Vettel în Formula 1
  • E greu de crezut dar trebuie s-o faci, acestia modificand putin rezultatele calculelor cuplului necesar la start si setarile si electronica sasiului si motor...Daca tu si toti ceilalti nu ma credeti atunci va rog recititi afirmatia lui Christian Horner publicata chiar de tine pe pagina http://formula1.automarket.ro/stiri/red-bull-explica-starturile-ratate-ale-lui-webber-40596.html Cu siguranta titlul constructorilor conteaza cel mai mult (d.p.d.v.fin.) insa ei dupa primele 4-5 curse fiind fermi convinsi ca au o masina cu peste 0.5sec mai rapida fata de cele adversare au prins curajul sa se gandeasca ca pot castiga titlul si fara Weber cu conditia ca Vettel sa castige cursa dupa cursa.
    FEATURE: Secretele succesului lui Vettel în Formula 1
  • "Cea mai bună dovadă este că Mark Webber, care beneficiază de exact acelaşi monopost, nu şi-a trecut în cont nici măcar o victorie în primele 15 curse ale sezonului"- ai curajul sa spui "acelasi monopost" cu aceleasi lipsuri de probleme la start de care Vettel n-a avut parte?Asa deci Vettel nu este foarte "tlaentat"(cum ai scris tu in material) tinand cont si de mesajele pe care le-a primit Weber ("ai grija de monopostul tau", adica nu-l depasii pe Vettel, lasa-l in fata ta) insa Mark n-a tinut cont de acele "mesaje"(adica ordin de echipa) continuand sa-l atace in acea cursa.
    FEATURE: Secretele succesului lui Vettel în Formula 1
  • "Martin Whitmarsh susţine că oglinzile mici ale monoposturilor de Formula 1 reprezintă una dintre cauzele pentru care Lewis Hamilton a fost implicat în numeroase incidente în 2011"- Deci fratilor, cu alte cuvinte Hamilton in aproape fiecare cursa a anului 2011 cand el intra in cel din fata lui el in momentul ala se afla in marsarier si astfel n-a putut vedea bine masina din cauza acelor mici oglinzi care vibreaza. Domnule Martin Whitmarsh, va multumesc pt.ceea ce mi-ati dat de inteles azi: nu politicienii romanii sunt cei care mananca cel mai mult .... cu lopata.
    McLaren pune incidentele lui Hamilton pe seama oglinzilor mici
Pagina
12345...9899100...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău