"Cat priveste masina de plunon si performantele lui in ea....eu cred ca Vettel ar imbunatati-o cerand mecanicilor exact ce trebuie astfel incat sa castige clar cateva pozitii..."in final cine o imbunatateste: Vettel sau mecanicii? :)) "Ca o concluzie: Newey e un geniu iar Vettel un bun driver dar si UN BUN MECANIC al propriei masini" -iti garantez ca daca lui Vettel ii pun in fata o piulita pe care s-o stranga el nu stie ce cheie sa ia (ce numar sa aiba cheia) si tu zici ca e "un bun mecanic" cand daca ne amintim bine in cursele cand datea semne ca "o ia la vale" la mecanicii apela: http://formula1.automarket.ro/stiri/vettel-solicita-imbunatatirea-monopostului-red-bull-39643.html
E greu de crezut dar trebuie s-o faci, acestia modificand putin rezultatele calculelor cuplului necesar la start si setarile si electronica sasiului si motor...Daca tu si toti ceilalti nu ma credeti atunci va rog recititi afirmatia lui Christian Horner publicata chiar de tine pe pagina
http://formula1.automarket.ro/stiri/red-bull-explica-starturile-ratate-ale-lui-webber-40596.html
Cu siguranta titlul constructorilor conteaza cel mai mult (d.p.d.v.fin.) insa ei dupa primele 4-5 curse fiind fermi convinsi ca au o masina cu peste 0.5sec mai rapida fata de cele adversare au prins curajul sa se gandeasca ca pot castiga titlul si fara Weber cu conditia ca Vettel sa castige cursa dupa cursa.
"Cea mai bună dovadă este că Mark Webber, care beneficiază de exact acelaşi monopost, nu şi-a trecut în cont nici măcar o victorie în primele 15 curse ale sezonului"- ai curajul sa spui "acelasi monopost" cu aceleasi lipsuri de probleme la start de care Vettel n-a avut parte?Asa deci Vettel nu este foarte "tlaentat"(cum ai scris tu in material) tinand cont si de mesajele pe care le-a primit Weber ("ai grija de monopostul tau", adica nu-l depasii pe Vettel, lasa-l in fata ta) insa Mark n-a tinut cont de acele "mesaje"(adica ordin de echipa) continuand sa-l atace in acea cursa.
"Martin Whitmarsh susţine că oglinzile mici ale monoposturilor de Formula 1 reprezintă una dintre cauzele pentru care Lewis Hamilton a fost implicat în numeroase incidente în 2011"- Deci fratilor, cu alte cuvinte Hamilton in aproape fiecare cursa a anului 2011 cand el intra in cel din fata lui el in momentul ala se afla in marsarier si astfel n-a putut vedea bine masina din cauza acelor mici oglinzi care vibreaza. Domnule Martin Whitmarsh, va multumesc pt.ceea ce mi-ati dat de inteles azi: nu politicienii romanii sunt cei care mananca cel mai mult .... cu lopata.
Ultimele comentarii
548 in total