• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

maximuspc

  • Membru din 09.02.2017
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 13 in total
  • @haha: acri strugurii? :P @Anton: de unde ai scos pretul ala? Cum sa coste 19000?
    Zbucium în clasa mică
  • @Seat: Fara sa vreau sa cauzez o polemica inutila, eu am VW Golf si m-am uitat f atent si la Polo cand l-am cumparat. M-am uitat si la Seat si la Skoda. Nu stiu pe ce baza ai facut afirmatia aia cu Ibiza e superior lui Polo, dar nicio masina de la cele 2 branduri amintite mai sus nu sunt peste VW. Tot asa cum VW nu e peste Audi. Din niciun punct de vedere. De aceea eram si sunt mirat ca i-au pus Ibizei o asemenea eticheta de pret. Mi se pare absurda chestia asta. Cred ca e o greseala si la dealer preturile vor arata altfel.
    Prețuri Seat Ibiza în România: subcompacta pleacă de la 13.700 de euro
  • Excuse me?? 13700? Pai e mai scump decat Polo. Eu stiam ca e aceeasi masina cu alta carcasa. :-O
    Prețuri Seat Ibiza în România: subcompacta pleacă de la 13.700 de euro
  • Eu unul nu cred balivernele astea. In primul rand, daca erau oameni de calitate, cei de la Michelin spuneau clar care au fost anvelopele alea ieftine cu care au facut testul comparativ?! Pt ca sunt multe soiuri de anvelope. In al doilea rand, depinde foarte mult gradul de uzura. Daca o anvelopa veche este in limitele de uzura acceptate (peste 3 mm parca), se va comporta ca o anvelopa noua scumpa. Practic nu exista nicio diferenta. Uzura "mananca" din suprafetele de contact, dar atat timp cat canturile sunt destul de inalte sa nu ai o anvelopa "flat", performantele o sa fie aceleasi. Daca ar fi fost corecti ar fi aratat cat de vechi sunt anvelopele uzate, pentru ca materialul - cauciucul - isi pierde din proprietati in timp. Din ce imi dau eu seama, testul asta e facut asa... de plictiseala. Nu e rea intentie. Dar nu e concludent pentru ca nu se dau toate informatiile sau e facut pe repede-inainte.
    Mituri dărâmate: Michelin ne arată că o anvelopă uzată, dar de calitate, este mai performantă decât una nouă, dar de buget
  • In Germania nu-i nicio taxa, degeaba o ard ei langa cu Germania. In germania daca ai masina nepoluanta (peste o anumita norma, nu stiu acuma exact care), atunci primesti GRATUIT un aptzibild verde care iti da acces in centrul oraselor. Daca ai masina poluanta, n-o primesti si nu poti intra (decat riscand amenzi grele si puncte de penalty la carnet). In felul asta se incurajeaza achizitionarea de masini noi si se elimina in orase impactul poluarii de la masinile vechi. La noi s-au gandit sa ii dea in cap ideii si sa mai mulga niste bani de pe noi. Dupa ce platim vigneta (pentru lipsa de drumuri presupun), taxa de 60% din pretul carburantilor, impozit anual pe masina si TVA la orice rahat cumperi la masina. Si probabil ca mai sunt si alte taxe pe care nu le stiu eu. Asa e cu socialistii: tot ce pot e sa inventeze taxe.
    Proiect: timbrul de mediu va fi înlocuit cu o taxă de acces în marile oraşe. Valoarea va depinde de normele de poluare şi tipul de carburant
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău