• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

miki_miu

  • Membru din 19.11.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 10 in total
  • ah well eu nu mai puneam la socoteala 99 cand s-a rupt :p si 2005 cand practic nu a avut nicio victorie (spun practic pentru ca in teorie a castigat cursa din state, dar pe aia nici el nu cred ca o considera victorie....) si despre conditia fizica, cursa ca cursa ( :))) scuze cacofonia :p) dar practic intr-un weekend sunt doua curse. vineri si sambata un pilot ruleaza cam 40 de tururi, in calificari vreo 20/25 => o cursa intreaga...plus duminica.....deci, se lasa de meserie de cum oprea motorul duminica.... mai bine, ca nu a apucat sa se faca de ras.
    OFICIAL: Schumacher anuleaza revenirea in Formula 1!
  • cel mai pertinent comentariu de pana acum! ma amuzau si pe mine comentariile celor care spuneau ca schumi o sa-i rada pe toti si o sa le arate lui lewis, button, vettel, kimi et co. cum se piloteaza un monopost f1.....jalnica logica mai au unii si se mai dau si mari cunoscatori ai sportului. daca era asa, schumi era lider incontestabil din secunda 1 dupa ce semna primul contract in f1. si din cate imi aduc eu aminte are 7 campionate, 3 pierdute din n motive in 16 ani de cariera. ideea conform careia e cel mai tare din parcare si ca doar talentul si munca lui supraomeneasca i-a adus faima ii aduce totusi un deserviciu cand vine vorba de anii in care nu a stralucit (daca era atat de .... si de....cum spune lumea de ce nu a dominat cap-coada) ca sa nu uitam, pentru cei care nu stiu istoria f1, anul 2005! sooo boys and girls omul asta e la fel ca toti ceilalti si dupa 3 ani de pauza din spiritul competitiei, depasiri, gandirea set-upului si nu in ultimul rand, fitness la nivel inalt, nu ar fi maturat cu nimeni pe jos, decat poate cu sutil si propria-i imagine. asadar, eu personal nu i-as fi scazut puncte ci mai degraba i-as plusa pentru ca a fost de departe cea mai desteapta decizie pe care a luat-o in ultimii ani. end of utopia!
    OFICIAL: Schumacher anuleaza revenirea in Formula 1!
  • well, daca raikkonen nu voia sa ajunga la ferrari si nici scuderia nu-l doreau, asta nu ajungea acolo...that's obvious, dar tu spui ca el alta optiune inafara de ferrari nu avea, ceea ce, dupa parerea mea (a se intelege ca nu ma consider mare guru in f1 totusi, dar imi place sa judec la rece), e putin tras de par. daca luca ii dadea cu flit asta nu ramanea somer. ajungea, pe bani mai putini, ai dreptate, la renault, la bmw, un red bull.....plenty of choices. dar gandeste-te putin. avem pe de o parte un pilot care in 2006 era de doua ori vice campion si plus de asta e si un pilot talentat, nu unul de conjunctura, un pilot cu fani destui si carismatic in felul lui (=> lovitura de marketing) si de cealalta parte cea mai titrata si faimoasa echipa de f1 ever. tu chiar crezi ca tandemul kimi-ferrari ar fi avut sanse sa nu se intample? eu cred ca era doar o chestiune de zerouri la salariu si cate paragrafe sa aibe contractul ca totul sa aibe loc. chiar tu spui ca raikkonen a fost ADUS la ferrari....daca nu avea chef de scuderia il lua frumusel frumos briatore sub aripa (si nu pe bani de nimic , totusi aveau ca sponsor pe ING) intr-o echipa 2X WCC. dar el a vrut ferrari si ferrari l-a vrut pe el. sooo, bottom line, e cam mult sa spui ca nu avea unde sa se duca, avea, dar the point is ca nu voia sa se duca altundeva......poate te-am plictisit cu teoria, scuze, dar for the record nu ma impresionezi cu injurii subtile, poti sa fii convingator si fara sa ataci personal....parerea mea.
    Schumacher sporeste interesul fanilor pentru cursa de la Spa
  • well, din cate imi aduc bine aminte alonso a zis ca se cara de la renault inca de la finalul 2005 sooo afirmatia conform careia raikkonen nu avea unde sa se duca e putin cam nevalida. putin cam mult. :P
    Schumacher sporeste interesul fanilor pentru cursa de la Spa
  • mda...sincer ma indoiesc ca ferrari va face mare scofala la spa. nu uitati ca e circuit de viteza si iti trebuie downforce....ceea ce monopostului rosu ii lipseste rau in comparatie cu brawn sau red bull....au kers intr-adevar dar asa aveau si in turcia si nu prea au facut mare lucru acolo....sooo, schumi cu balastul lui, ca e mai greu acum chiar si decat kimi +ca nu cunoaste masina precum ultimul= epic failure.....pacat...se retrasese in stil mare...dar ce sa-i faci cu ego-ul si cu ideea ca uuuu n-am avut niciodata ocazia sa-l fac pe "alcoolicul" raikkonen intr-o masina egala....mda, vezi sa nu te arzi musiu.... of course o sa primesc o tona de injurii de la cei cu ochelari de cal but asa cum zice un alcoolic, i don't give a s.hit!
    Schumacher sporeste interesul fanilor pentru cursa de la Spa
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău