• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mip

  • Membru din 10.01.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 342 in total
  • daca ar fi facut masini mai scumpe ar fi pierdut din clienti; cel putin aci in America de Nord. astia sint impotriva motoarelor Diesel in special pentru ca benzina e lesne raportat la Europa. apoi au conceptii : cum ca sint galagioase, fac fum, vibreaza, etc... ceva gen cum au romanii cu masinile nemtesti ... se pune problema cheltuielilor de intretinere suplimentare : filtre, schimb de curele de distributie, injectia de uree, etc ... la care se adauga si pretul carburantului care e cam la fel cu benzina daca nu mai scump. in presa de specialitate sint facute scenarii cu "recuperarea investitiei" sau altele gen "true cost to own" si asa se mai alunga din clienti. daca vw ar fi marit pretul masinilor, atunci ar fi crescut si pretul asigurarilor, al intretinerii, etc ... parerea mea : au vrut ei sa faca bani ! decizia lor gresita a fost ca au trisat !!! si asta a fost decis de sus, sus de tot ... sa nu uitam un lucru : valoarea asta vehiculata de 1000 de Euro, in procente, la o masina vw e ceva, iar la mb care e dublu ca pret, e un alt procent ... deci un client mb va parasi mai greu o motorizare Diesel decit unul vw ... economistii lor au facut tot soiul de simulari cu programe specializate ... asa ca responsabilii au decis "fentarea legii" ... cazuri dintr-astea au mai fost si vor mai fi ... totusi mi sa pare - oarecum - ca s-a si facut din tintar, armasar. sa ne gindim ca in astia 6 ani vw a vindut spre 600.000 automobile Diesel. ce raport e acest numar daca il comparam cu 15.000.000 (~ 15 milioane de masini se cumpara in SUA anual) daramite sa mai si inmultim cifra cu 6 ani !!! 90.000.000 de masini ... adica astea 600.000 sa fie chiar asa de periculoase raportat la cele 90 de mil.? au facut-o ... amu sa plateasca ... oricum pe mine personal americanii nu ma conving pina nu vad si la ei legi cum sint in Europa, unde se taxeaza la cilindree si/sau norma de poluare ... etc ... cita vreme se permite utilizarea de motoare supradimensionate pe orice marca/model, cita vreme presa de specialitate se vaicareste de faptul ca motoarele in 4 cilindrii "isi pierd suflul" etc. nu vom avea parte de o schimbare. cel mai greu e schimbarea unor obiceiuri si perceptii ... in unele cazuri se poate grabi "procesul" cu o taxare corespunzatoare ... drumuri bune tuturor !
    Volkswagen ar fi putut evita Dieselgate cu ajutorul Mercedes, dar s-a zgârcit la 1000 de euro/mașină
  • "curat-murdar" vorba lui Caragiale ... in titlu e marcat Outlander ... in articol ... Outback ... "buna-treaba" ... Craciun binecuvintat tuturor !
    Subaru îmbină utilul cu plăcutul: Outlander asigură transportul schiorilor pe pârtie (VIDEO)
  • @Kote... În teorie ai dreptate, oarecum... Realitatea la ei e că se poate depăși cu ceva limita de viteza... Atunci ajungi la cei 120/110 kmph... Am fost în martie în Arizona... eu mergeam cu 65 mph și eram nevoit să stau mai pe dreapta... după aprecierea mea se mergea cu 75-80 mph. Mai sus am spus " e posibil "... Drumuri bune să ai !!!
    Ce primești cadou dacă ai parcurs 1.6 milioane de kilometri cu un Toyota? Un Toyota de ultimă generație, bineînțeles
  • O socoteala mai h-americana va rog !!! Un an are 52 saptamini … la ei se plateste odata la saptamina sau la 2 saptamini !!! Daca are omul 2 sapt. de vacanta … avem 50 de saptamini intr-un an. Fiece saptamina are 5 zile de munca. Dar poate face si timp suplimentar simbata, deci 6 zile de munca. 1.000.000 mile : 9 ani = 111.111,111 mile/an : 50 sapt. = 2222,222 mile/sapt 2222,222 mile/sapt : 5 zile = 444,444 mile/zi (tur-retur) x 1,6 = 711,1 km/zi 2222,222 mile/sapt : 6 zile = 370,370 mile/zi (tur-retur) x 1,6 = 592,59 km/zi https://www.google.ca/search?q=lousiana+max+speed+on+highway&oq=lousiana+max+speed+on+highway&aqs=chrome..69i57.15658j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 si cum acolo vit. maxima e 113 - 121 km/h (conform « google ») … ia sa vedem … DACA merge constant cu 120 km/h … vom avea … 711,1 km : 120 = 5,925 ore 592,59 km : 120 = 4,938 ore La munca sta 9 ore, ca are si pauze : de (15 min x 2) + (1 x 30 min) … Deci are 3 ore de drum pina la munca + 9 ore la munca + 3 ore retur acasa = 15 ore pierdute zilnic Ii mai ramin 24 – 15 = 9 ore pentru restul activitatilor … Mie mi se pare posibil/probabil … ba chiar am auzit ca sunt care fac naveta pe distante lungi de gen 150 – 200 km pe sens pina la munca … Diferenta era ca cel cu care am vorbit eu avea tot o Toyota, dar Echo … muuult mai ieftina si economica !!! Ma intreb de ce nenea asta nu si-a luat o motorisca mai economica si mai ieftina, ca Tundra are totusi un V8 care nu functioneaza numai cu aer comprimat !!! Unde mai pui ca e si scumpa ! Alt aspect … 117 vizite la garaj : 9 ani = 13 vizite pe an deci, odata pe luna facea omul schimbul de ulei plus alte operatii de intretinere daca privim mai sus, omul facea 2222,222 mile/sapt x 4 = 8888,888 mile/luna x 1.6 = 14.222,22 km lunar se cam leaga una cu alta … oricum, am vazut de vinzare si Lincoln si Volvo cu 6-800 mii km … Dar si Mercedes, Vw, etc… Nu doar Toyota … Drumuri bune sa aveti !
    Ce primești cadou dacă ai parcurs 1.6 milioane de kilometri cu un Toyota? Un Toyota de ultimă generație, bineînțeles
  • @AM va rog din nou sa-mi stergeti comentariile de la acest reportaj. Multumesc.
    Iarna pe uliţă
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC hyundai elantra touring
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău