• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

mog

  • Membru din 25.06.2010
  • Varsta 25
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1181 in total
  • ti am mai zis tie ca vb prostii. am avut si am 3 subaru. nu sunt mecanic ci doar posesor si entuziast. eu nu inteleg ce fel de mecanic esti tu daca nu stii ce e un piston ring. apropo, sunt 3 :) in fine...
    Prima imagine a noii generații Subaru XV, crossover-ul japonez compact
  • probleme sunt cu unele ej257, adica motoarele de pe sti, in special 2009-2011. al meu a fost schimbat o data pe garantie..sper sa nu mai am probleme. e adevarat, nu era la mine atunci.
    Prima imagine a noii generații Subaru XV, crossover-ul japonez compact
  • ma vad nevoit sa repet, ca se abereaza pe aici -boxer diesel a avut probleme in doar primii 3 ani (2008-2001). au reparat apoi problema - vibrochenul era cam fragil si posesorii se credeau in STI de fapt, nu intr o masina normala. ala cedeaza la abuz.majoritatea au fost schimbate in garantie, daca cartea service era in regula. ce e mai nou de 2011 nu mai are probleme. -masinile si piesele sunt scumpe vs europene, a explicat mai sus misha de ce. cine cumpara subaru, isi ia ca vrea neaparat marca asta, altfel skoda abia va asteapta. sunt destule piese aftermarket, nu in varietate atat de mare ca la dacia de exemplu, dar ai de unde alege. trebuie sa cauti, nu sa te duci direct la reprezentanta si sa te plangi dupaia ca e scump. lenea se plateste. -diferenta de uzura intre cauciucuri nu e atat de mica pe cat s a zis mai sus. da, trebuie ca toate cele 4 gume sa fie acelasi model si cu o diferenta rezonabila de uzura, in nici un caz 2 mm. 8-10mm e recomandata in carte. nu ca ar fi o problema asta, ele se uzeaza oricum uniform fiind 4x4 permanent. - cvt ul actual de la subaru este cea mai buna transmisie automata in afara de cele cu dublu ambreaj. punct. cititi reviews pe net sau pe yt. nu discut despre cele mai vechi de 3-4 ani, ci doar despre ce se gaseste acum in gama lor. - exista un singur motor pe benzina mai sensibil, 2.5 turbo ej257, din cauze multiple, incepand cu intretinerea proasta a masinii de catre posesor sau benzina naspa si terminand cu o greseala de design - cilindrul 4 se incalzeste excesiv datorita pozitionarii motorului si a turbinei si ringurile pistonului sunt supuse unei uzuri premature (se rezolva tot in garantie sau individual) - noua generatie impreza, din care va face parte si noul XV in discutie va fi total noua, mult mai adaptata zilelor noastre - inteiror, exterior motorizari, consum etc.... vor avea inclusiv hibrid pe toate modele din gama, din ce am inteles.
    Prima imagine a noii generații Subaru XV, crossover-ul japonez compact
  • 3.3ul e asezat longitudinal si din cate stiu, doar el va veni cu awd. restul nu. posbil ca 2.0t si 2.2d sa fie motoare asezate clasic, doar cu tractiune spate. ca avantaj vor avea dif spate torsen. vom vedea.
    Kia nu a uitat de europeni: Stinger vine și la noi și va avea un motor diesel de 200 de cai putere
  • @scorpionul vor avea inca 2 motorizari in europa, nu doar acel 3.3 bi turbo... 2.0 benzina turbo si 2.2 (cel mai probabil) diesel
    Kia uimește audiența cu noul Stinger: o berlină coupe care devine cel mai rapid model din istoria companiei
Pagina
12345...293031...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 6 Wagon AWD, Golf R 7.5
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Subaru Impreza WRX STI Hatch, Kia Ceed 2,Subaru Impreza 2.0S, Kia Ceed 1,2, Sportage, Dacia Logan,Seat Leon, VW Jetta, Golf 4,5, Subaru Forester, Ford Fiesta, Skoda Octavia, Honda Accord, Mazda 3,6
  • MASINA LA CARE VISEZ Nissan Skyline GTR
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău