• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

octav_pvl

  • Membru din 03.10.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2 in total
  • @@grigore Sunt uimit de cati habarnisti isi dau cu parerea....ce bani de 2 casutze sa bage mai frate in el? GT-R-ul 2011 stock face lejer 458 italia STOCK!fara tuning fara nimic! te-ai uitat si tu macar putin pe net sa vezi teste comparative?te-ai uitat la world s greatest drag race? cum potzi sa sustii asa ineptii nu-mi dau seama gen il depasea usor si un m3...Doamne fereste un M3 are 0-100 in 4.7s iar GT-R-ul in 2.9s tu realizezi ce diferenta colosala este?! sau in continuare nu ai habar... @feri nu stiu de unde ai tu informatia asta ca GT-R-ul din filmare are cu 150 cp mai mult? esti mama omida cumva? daca avea cu 150 cp in plus te asigur ca nici nu-l mai vedeai in filmare.GT-R-ul STOCK cu 530cp umileste un 458 italia cu 578cp,realizezi cum ar arata o cursa intre un GT-R de 680cp vs un 458 italia? Asa va mai place sa va datzi aiurea cu parerea fara sa fiti absolut deloc informati,ceva de nu s-a mai pomenit..daca nu va pricepeti nu inteleg de ce nu va abtineti de la comentarii
    Duel pe şosea: Nissan GT-R modificat versus Ferrari 458 Italia
  • Pt BMW si Gonciulea se vede ca nu aveti nici cea mai vaga idee despre ce vorbiti,GT-R-ul fie el si de 3 ori mai ieftin decat un 458 italia este mai performant si intr-un drag race si pe circuit.GT-R-ul versiunea 2011 are 0-100km/h in aprox 2.9s iar 458 italia in 3.4s o diferenta f mare,ca sa nu mai spun ca pe circuit 458 italia cu tractiune spate nu are nici o sansa in fata sistemului de tractiune integrala de pe GT-R.Ca sa va lamuriti cautati pe youtube ”world s greatest drag race”.Sa spui ca 458 italia termina un GT-R este o tampenie ce poate fi sustinuta doar de un necunoscator.Nu contest imaginea de marca,design-ul si prestigiul ferrari care sunt mult peste cele ale GT-R-ului dar vorbind strict de performante 458 italia nu are nici o sansa in nici un tip de cursa!
    Duel pe şosea: Nissan GT-R modificat versus Ferrari 458 Italia
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău