• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

om_debine

  • Membru din 29.02.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 10 in total
  • vad ca ce scriu nu apare din cauza semnului "
    Volkswagen Golf 4Motion, în România de la 20.064 euro
  • ...adica Q7
    Volkswagen Golf 4Motion, în România de la 20.064 euro
  • Imi place enorm discutia despre SUV-uri, un concept pe care si eu il consider la fel de neinteles ca si Dan. Am lucrat in domeniul auto multi ani si stiu exact cum se speculeaza la maximum ideile gresite ale celor care se uita dupa un SUV pentru ca, daca nu-i asa, un prost vrea sa-ti dea de 10x banii pe care o masina i-ar merita doar pt ca el crede ca poate urca o bordura mai usor, de ce sa nu ii iei banii ? Si atunci inventezi un Q13 sau un X7. Nu e evident ?...In timp ce americanii coboara din macaralele lor in masini de dimensiuni rezonabile, europeeni se urca in camioane, macarale, basculante....si asta pentru ca in cazul in care vor da peste un Logan sa iasa invingatori...Ce penibil ! Este exact ce spune Mihai...o fac doar ca sa arate ca o au mai MARE.....habar n-am daca chestia din pantaloni sau masina dar totul e sa o aiba mai mare decat a vecinului....Si sunt in stare sa munceasca cu toate neamurile la un loc pe o plantatie de marijuana , doar ca sa poata sa se duca o data pe luna pana la mall cu mandira familiei...macaraua X9 sau basculanta Q8, sau poate ca modelele astea inca nu exista...dar se vor lansa curand....Pt ca daca singurul argument in decizia de cumparare a unui SUV este siguranta atunci, inevitabil, trebuie sa o ai mai mare decat a celuilalt...Adica Q7
    Volkswagen Golf 4Motion, în România de la 20.064 euro
  • Si eu conduc una de 3 zile si sunt socat de cat spatiu exista in masina asta. Poti face un gratar in ea cu prietenii si nu se va simti nimeni inghesuit. Exteriorul ( eu am o berlina) este de-a dreptul HIDOS. Break-ul arata mai bine, e mai echilibrat dar berlina e ORIBILA. Eu am primit-o de la serviciu asa ca nu comentez dar sa cumperi asa ceva mi se pare de neinteles. Masina este ca si o haina, trebuie sa aiba stil, o forma decenta, civilizata. Nu te poti duce in izmene pe strada iar Skoda Superb berlina este mai urata decat orice am vazut pe sosele pana acuma poate cu exceptia unor masini chinezesti care se cheama parca Sang Yong.
    Paradoxul ceh
  • Si eu conduc una de 3 zile. Frumoasa ?? Hidosenia asta ? Este buna de pompe funebre sau de organizat un concert de manele in ea ca incape un taraf fara probleme. Volanul dintr-un plastic jenant. Zgomot la rulare acceptabil desi ma asteptam sa fie mai silentioasa la drum lung. Probabil e fiabila sau robusta dar asta voi vedea insa mi se pare extrem de urata. Varianta break arata bine desi simpla dimensiune uriasa o face sa arate dizgratios. Concluzia mea este ca este o masina care exceleaza la un singur capitol: spatiul absolut urias. In rest nimic de impresionat. Mai urcati si in alte masini ca sa vedeti ca rafinamentul interiorului Skodei Superb este mediocru in cel mai bun caz. Prefer oricand o Skoda Yeti care este mai functionala, mai bine lucrata la interior, mai practica si mai interesanta.
    Skoda Superb
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău