• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ovidiulucaci

  • Membru din 01.04.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 10 in total
  • Chiar nu sunt fan McLaren. Sunt fan F1! Pai uita-te si tu la CT01, VJM05,F12 cat de hidoase sunt in comparatie cu McLaren. La McLaren nasul lui Mp-27 este o evolutie a nasului monopostului MP-26. McLaren au o filizofie diferita fata de ceilalti de pana acum si spun ca este rafinat deoarece este o evolutie a lui MP-26.
    GALERIE FOTO: Ferrari F2012, noul monopost Ferrari pentru 2012!
  • Salut! Evacuarile sunt pozitionate unde este inscriptia "acer". Nasul este foarte diferit fata de al monopostului McLaren. Au abordat o filozofie diferita, nasul ridicat la limita regulamenmtului, iar placile care sustin eleronul fata sunt pozitionate astfel incat sa forteze mai mult aer sa intre sub monopost. De asemeni nasul este cel mai scurt de pana acum. Oricum cel mai rafinat monopost este al celor de la McLaren. o zi buna!
    GALERIE FOTO: Ferrari F2012, noul monopost Ferrari pentru 2012!
  • poate ca au vrut sa demonstreze ca sunt buni si off road :))) ....ce poti sa ceri unei echipe de f1 patronata de un producator de bauturi.
    VIDEO: Red Bull a făcut o demonstraţie pe viitorul circuit din SUA
  • Mai oameni buni, mai lasa-ti titlurile astea de tabloid!
    Franţa: Posesorul unui Aston Martin One-77, participant la Gumball 3000, a fost arestat
  • Nu cred ca DRS-ul este principalul factor pentru cresterea depasirilor in F1, ci mai degraba pneurile Pirelli. In Turcia au fost in jur de 120 de depasiri din care numai 20-30 cu ajutorul DRS-ului, iar in Spania DRS-ul a ajutat numai la apropierea dintre piloti. De fapt asta ar trebui sa faca DRS-ul, sa ajute pilotul sa se apropie de adversar, nu sa treaca pe langa el ca trenul prin gara, cum am vazut in mai multe curse.
    Hamilton: "Pneurile vor fi decisive pentru depăşiri la Monaco"
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău