Top gear apare pe net duminica dupa ora 12, adica mai exact luni dimineata...iar daca nu ai vazut inca episodul este foarte simpla solutia la problema ta...sari stirea si nu te uiti la ea.
Cultura auto si nu numai se vede de la departare, de bine de rau, noi cei care suntem mai obiectivi vorbim, scriem impartasim idei spre deosebire de voi cei care "nu sunteti cocalari cu vw" care mai mult de 5 cuvinte aruncate prost nu scrieti...
Si ca sa te fac sa iti pui la indoiala cunostintele, iti aduc aminte din nou ca romania nu este un etalon pt cultura si piata auto. Asadar singur te faci...incult sa zicem, din moment ce tu, roman critici audi si zici ca e de rahat, cand restul mapamondului apreciaza firma si calitatile ei.
Doar sa criticati stiti, eh uite ca din toate "experimentele" vag, nu a dat gres nici unul, panamera are mega succes, cayenne la fel, cu gama continental gt a dat lovitura e.t.c.
Deschideti ochii si uitati va in jur ? cine isi mai permite sa tina pasul cu concurenta, sa faca profit DAR sa pastreze traditii si sa nu "imbratiseze" noul ? Voi aveti impresia ca motoarele bmw de azi sunt la nemuritoare ca cele de odinioara? Sau calitatea mercedesului de ex, care azi la 7 ani se schimba, se compara cu cele vechi care dupa 20-30 de ani sunt ca noi ? NU ! Asta este realitatea in care traim nu este bau bau grupul vag.
Si in fond si la urma urmei...este o firma, o companie, deci scopul este PROFITUL. Daca tu si vecinul aveti aprozar, tu vinzi cola el nu pt ca e bautura diavolului :) dar toata lumea aia cere, coca cola, el o sa dea faliment tu nu.
Daca esti o firma mica gen ariel, morgan, noble, iti permiti sa nu faci pasi asa mari, la nivelul grupurilor insa se cam cere.
PS: amuzant cum toti specialistii lauda calitatea premim a masinilor vag, dar voi care nu le aveti si probabil nici nu ati condus multe masini din grup, ii contraziceti.
Ultimele comentarii
238 in total