• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

persinaru

  • Membru din 28.10.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3 in total
  • ai dreptate cu acele de par si alte situatii care te iau prin surprindere, dar nu, tehnicile astea nu sunt deloc din filme. Daca intelegi principiile de baza si exersezi cu rabdare, vei ajunge intr-un ac de par si vei stii cum sa dozezi acceleratia si in ce moment al curbei, vei stii cum circula mainile pe volan si curba nu te va surprinde cu mainile incrucisate, fara sa poti controla directia, si tot asa... dar am trecut si eu prin situatia spusa de tine, numai ca sotia mea nu are permis, asa ca a trebuit sa conduc mai departe cu picioarele tremurand :) si sa invat mai departe...
    REPORTAJ: Condusul defensiv - o lecţie de supravieţuire la volan
  • Tehnica "dublu ambreiaj" mi se pare un pic complicata, am incercat-o. Mai eficient mi se pare "rev matching" la retrogradare, adica cand treci din a treia in a doua, mai intai sa duci motorul la cel putin 2000 de ture si pe urma sa dai drumu' la ambreiaj
    REPORTAJ: Condusul defensiv - o lecţie de supravieţuire la volan
  • Am aflat intamplator de defensive driving acum cativa ani, pe internet. De atunci citesc si exersez incontinuu. Am citit articole, am vazut demo-uri pe youtube sau imagini care explica foarte bine tehnicile de condus defensiv. Ce am exersat cel mai mult si a devenit deja obisnuinta pentru mine: 1. Pozitia la volan: spatele drept, mainile intinse ating volanul la incheietura (asta se regleaza din spatarul scaunului sau tragand volanul spre tine, daca ai optiunea asta). De cand conduc asa, nu mai simt nicio oboseala la volan, nici dupa 1.000 de km intr-un weekend cum fac frecvent 2. Mainile pe volan - am vazut un clip pe youtube cu explicatii de la titi aur (are si o carte, apropo, cumparati si cititi) si de atunci condusul pe serpentine, care imi place f mult, a devenit si mai placut, si mai sigur 3. Sofatul ca un joc de sah sau smooth driving, cum ii spun anglofilii. Desi nu sunt bun la sah, am exersat f mult sofatul anticipativ si are niste efecte extraordinare, pe mai multe planuri: nu te mai enervezi in reprize de accelerare si franare brusca, poti sa folosesti mai des frana de motor care te ajuta si la consum, ai timp sa franezi sau sa te dai pe dreapta cand cineva face o depasire aiurea din sens opus 4. Cele mai multe tehnici avansate (pot sa franez cu piciorul stang, de exemplu, dupa mult exercitiu) le-am invatat de aici http://www.drivingfast.net/. ATENTIE - desi sunt prezentate ca tehnici de pilotaj si condus rapid, toate sunt tehnici de control al masinii si condus in siguranta 5. La cati mai multe drumuri sigure si placute!
    REPORTAJ: Condusul defensiv - o lecţie de supravieţuire la volan
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău