• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

presage

  • Membru din 12.05.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • Hell Energy Drink, bautura energizanta lansata in Ungaria in anul 2006 si prezenta pe piata romaneasca din acelasi an, a semnat un contract de sponsorizare cu echipa de Formula 1 AT&T Williams, una dintre cele mai puternice echipe din Campionatul Mondial de Formula 1. Contractul a fost semnat la sediul echpei AT&T Williams de la Oxford, in prezenta lui Sir Frank Williams, fondatorul echipei, si a lui Tomas Grosch, Director de Strategie si Dezvoltare HELL Energy Drink. Contractul intra in vigoare incepand din acest weekend cand echipa AT&T Williams va purta insemnele noului partener oficial HELL Energy Drink la Grand Prix-ul Spaniei din Barcelona. Sfidand climatul economic nefavorabil, semnarea parteneriatului este unul dintre putinele contracte semnate, in ultima vreme, la nivel de constructor de F1. Prin semnarea acestei intelegeri HELL Energy Drink devine un nume important in Formula 1. Conform contractului, brandul va avea vizibilitate maxima pe circuitele de Formula 1. HELL devine bautura oficiala a pilotilor si a echipei, iar logoul brandului va fi inscriptionat pe aripa din spate a masinilor AT&T Williams. De asemenea, echipa care se va ocupa de realimentarea masinilor va avea inscriptionat pe costume dar si la boxe emblema cu flacarile iadului caracteristice brandului. Brandul prezent pe pietele din Europa, Australia si Asia Pacifica, are o reputatie cunoscuta pentru campaniile de marketing si evenimentele sale avangardiste. HELL energy drink isi propune sa fie al doilea nume pe plan international in domeniul bauturilor energizante, fiind deja prezent in 16 tari. HELL Energy Drink se va folosi de aceasta campanie majora de marketing, pentru a deschide noi piete de desfacere in Europa, China si Rusia. Multumita impactului HELL, piata bauturilor energizante va fi martorul unei competitii in crestere atat in interiorul cat si in afara circuitelor. „Sunt incantat sa semnez acest nou parteneriat cu HELL Energy Drink. Astfel putem oferi o platforma solida pentru obiectivele internationale de business comune HELL Si AT&T Williams si am incredere ca programul lor de marketing se va dezvolta eficient. Formula 1 reprezinta adrenalina, viteza, energie, concentrare si nerv iar HELL Energy Drink ofera toate acestea la un loc.” , a declarat Sir. Frank Williams, fondatorul echipei AT&T Williams. “Dezvoltarea dinamica a HELL Energy Drink a inregistrat un pas important in extinderea globala a brandului. Lumea Formulei 1 ofera o valoare adaugata care ne va ajuta sa ne atingem scopul principal, acela de a deveni numarul 2 in randul celor mai mari nume de pe piata internationala a bauturilor energizante” – a subliniat Tomas Grosch, Director de Strategie si Dezvoltare HELL Energy Drink.
    Hell, un nou sponsor pentru Williams
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău