• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

raoul_s

  • Membru din 09.02.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2 in total
  • Este incredibil cum un articol apartinand unei publicatii oarecare este preluat ca o stire din domeniu . Astfel de pareri/afirmatii/speculatii sunt intalnite des, dar , din pacate, nu au nici un suport. “ Iminenta disparitie’ a marcii Dodge face parte din categoria zvonurilor fara acoperire ( desi toate au fost din surse sigure ) ), gen : Alfa Romeo vanduta la VW de vreo 5 ani incoace, Suzuki cumparat in totalitate de VW de acum 3 ani , Seat vandut de VW din 2009 , etc , etc . Pe de alta parte, gasiti tot atatea articole care ,din contra , dau ca si sigure investitiile continue in marca americana . Pe cine credem ??!! Revenind la Dodge, din nefericire pentru cei care deja o vad disparuta, nu exista in momentul de fata nici un motiv pentru care sa se intample acest lucru , ba din contra si aici urmeaza informatiile referitoare la vanzarile propriu zise , atat in USA cat si in Canada, la ponderea vanzarilor Dodge in totalul vanzarilor Chrysler-Fiat pe continentul nord American , la aprecierile /premiile/datele reale pe care multe dintre produsele grupului le-au primit incepand cu 2009 si le primesc in continuare : CANADA : 2012 , top vanzari auto noi - Dodge – loc 6 - RAM- loc 10 - Jeep- loc 13 - Chrysler- loc 17 Pondere in totalul vanzarilor grupului : - Dodge- 40% - RAM- 29% - Jeep- 17% - Chrysler- 10% - Fiat- 4% Pondere Dodge+RAM : aproape 70% Ca si model, truck-ul RAM locul 2 , dupa Ford F-series , urmat de Grand Caravan pe 4 . CANADA : 2013 ( 5 luni ) , top vanzari auto noi - Dodge - 6 - RAM- 7 - Jeep- 13 - Chrysler- 16 Pondere in totalul vanzarilor grupului : - Dodge- 38% - RAM- 31% - Jeep – 16% - Chrysler- 10% - Fiat – 4% . Pondere Dodge+ RAM : aproape 70%. Ca si model, RAM pe loc 2 , urmat de G.Caravan pe 7 . Aducand in discutie si Fiat-ul , atat in 2012, cat si anul acesta, este peste Mini dpdv al vanzarilor . USA : 2012 – vanzari auto noi - Dodge- loc 8 - Jeep- 9 - Chrysler- 13 - RAM- 14 . Pondere in total : - Dodge- 32% - Jeep- 29% - Chrysler- 18% - RAM- 18% - Fiat- 3% Pondere Dodge+RAM : 50% USA 2013 : se pastreaza acelasi trend + Fiat-ul 500 a deposit deja Mini . Un cuvant si despre Dodge Dart ,ca tot era mentionat in comentarii : chiar daca nu a spart gura targului , este in target , a aparut de abia anul trecut si nu se misca deloc rau , in clasa sa fiind bine pozitionat( tineti cont ca este un produs aproape 100% Fiat – de la americani au doua motorizari si transmisii ). In concluzie, dupa cum se vede f clar , Dodge este ‘ locomotiva’ grupului ‘si nu cred ca o marca cu asemenea rezultate ( rezultate concretizate si financiar ) poate fi inlaturata. Bineinteles ca pot exista schimbari in gama ,se poate renunta la anumite modele care nu au rezultatele scontate , se poate realiza chiar si o rebranduire , dar in final , cel putin in urmatorii ani , produsele Dodge ( ca se numesc Dodge, RAM , SRT ,etc , nu mai conteaza ) vor fi prezente in piata . As face si cateva precizari la comentariile colegilor : - Pentru @PE SLEAU : dupa cum ti-am aratat mai sus ( cifrele nu mint) , ponderea Dodge si RAM ( tot Dodge ) in totalul vanzarilor grupului este de minim 50% . Dodge Dart nu este absolut deloc un esec , ba din contra . Jeep Cherokee , lasand la o parte design-ul exterior , este cu mult peste generatia anterioara si peste concurenta . - - Pentru MIP : ponderea flotelor in total vanzari in cadrul Chrysler a scazut de la 35% in perioada de criza , la 28 % in 2011 si la 25 % in 2012 ; Ford a ajuns la 32% , GM la 26% .In concluzie cei de la Chrysler stau binisor , plus ca , procentul de crestere a vanzarilor l-a depasit pe cel al pietei . In rest ai dreptate, ‘ oaia neagra’ a grupului pare a fi marca Chrysler , nicidecum Dodge . - Pentru LauCalin : ne spuneai tu asa : “ De la primele zvonuri de cumparare am scris aici ca Fiat se joaca cu focul si e posibil sa ii bage si mai rau in rahat pe cei de la Crysler “ – pai sa ma scuzi , dar unde era Chrysler in 2009 , unde e acum si ce s-ar fi intamplat daca nu ii luau italienii ?!!!! In al doilea rand, cred ca tu nu cunosti detaliile preluarii initiale ( cati bani a platit Fiat pentru procentul initial de 25% , stii ? ) ; nu in ultimul rand, Fiat dorea din 2005 sa revina pe piata nord Americana : despre ce investitie vorbim , ca si suma, pentru a realiza acest lucru ??? Vorbim de fabrici, de furnizori, de retea de dealeri ,de finantare ,de promovare , etc …iti spun eu , aveau nevoie de miliarde de $ ; in schimb , au preluat un procent din Chrysler pe mai nimic si au acces la linii de productie, la platforme, la reteaua de dealeri Chrysler ,la finantatorii Chrysler , etc si nu numai in USA. Referitor la vanzarile Fiat in Europa, intr-adevar sunt la pamant, exceptand clasa mini , acolo unde Panda si 500 sunt lideri detasati ( impreuna au 26% din piata , cu Panda loc 1). - Pentru Baditza EX: ultimul model veritabil Alfa a fost 75 ; ultimul model Alfa ,sub conducerea Fiat, a fost 156, nu 159 . - Celelalte puncte de vedere care nu au legatura cu Dodge , ci cu Fiat , pot fi dezbatute pe larg dar nu aici . PS : ca pasionat , cunoscator si detinator de Alfa Romeo, nici eu nu sunt incantat de politicile Fiat , dar , din pacate, in zilele noastre , banul ( a se citi profitul) este cel care conteaza . Mi-ar place si mie sa vad din nou , dupa decenii, spiritul Alfa intruchipat macar pe un singur model nou, dar cred ca e departe ziua aceea
    Brandul american Dodge ar putea fi pe cale de dispariţie
  • Desi nu sunt un fan al segmentului din care face parte JGC , testul facut de publicatia suedeza are multe necunoscute si a fost demontat atat de catre publicatia germana Auto Motor und Sport sub supravegherea ADAC , cat si de doua dintre organismele americane care se ocupa de supravegherea si controlul traficului rutier, organisme care chiar nu tin cont de numele producatorului , indiferent ca se numeste Chrysler, Ford ,GM sau VW. A existat , e adevarat , o problema la unitatile GC in 2011 , exclusiv cele cu motorizare V6 benzina, problema ce tinea de ESP dar care s-a rezolvat prin resoftare ( versiunile V8 au fost ' curate' ). Concluzia generala a fost ca in testul realizat de suedezi masina a fost supraincarcata . Cel care spune ca a fost refacut cu producatorul nu stie ca acel test s-a repetat de 11 ori si in nici unul dintre ele GC nu s-a mai regasit in postura din primul test . Sa nu mai vorbim de faptul ca in clipul respectiv apare ca setare in Quadra Lift (sistemul de suspensie pneumatica reglabila) modul Auto ( modul Auto nu exista ca nivel de elevatie - sunt 5 , respectiv Off Road 1 ,Off Road 2, Aero, Normal, Park - ci este setare a sistemului Select Terrain ) - nivelul de elevatie poate fi reglat manual ,independent de Select Terrain, ceea ce paote da de gandit - o masina supraincarcata si cu o garda la sol de 25 de cm mai mult ca sigur ca se comporta asa. Surprinzator e ca inca sunt oameni care sa ia in considerare acel test ....si ca sa inchei , daca nici JEEP nu stie sa faca masini off road, atunci cine (mai ) stie ?!!!
    Jeep Grand Cherokee facelift vine la Geneva
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău