Sper sa moara politicienii in chinuri groaznice dar asta nu inseamna ca se va intampla.
Revenind , arata bine dracusorul asta de masina insa succesul ei depinde de pret .
Cel putin ciudat , si foarte indulgente penalizarile .
E normal ca Alonso sa fie furios , daca dadeau si ei talpa treceau si eu de safety car , macar ramaneau in fata ... scandal
M-ati descoperit , sunt un spion angajat la Wolfsburg cu misiunea de a submina vanzarile celui mai mare adversar pentru Passat :))))) , nu stiu ce vorbesc si am inventat totul .
Si ei (whatcar) sunt colegii mei de munca , urmariti punctele 3 si 5 din rezumatul fiabilitatii .
http://www.whatcar.com/car-reviews/used/peugeot/407-saloon/summary/25327-2
Aici spuneti-mi care este punctul "For" adica pentru ... fiabilitatea ...
http://www.whatcar.com/car-reviews/used/skoda/octavia-hatchback/full-review/25355-5
Pe langa asta , barometrul impartial referitor la calitatea generala a unei masini este statistica de vanzari , astept cifrele .
Si da au mers 200.000km pentru ca la anumite firme se platesc facturile de service cu ochii inchisi , un utilizator normal nu cred ca isi permitea sa duca masinilea alea pe banii lui atatia kilometri .
Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva dar se pare ca romanul inca nu s-a vindecat de boala balcanica "masina mea e cea mai buna chiar daca stiu ca nu e asa" si inca ceva ,daca se intampla ceva la o masina sau la cateva nu inseamna ca trebuie sa se intample la toata lumea , dar ghinionistul respectiv va fugi ca de draku data viitoare cand va cauta masina.
Arata foarte bine dupa cifre , 130 cai cu 4,1 consum este de-a dreptul remarcabil , oricum dieselurile Renault erau campioane la economie , vezi 1,5dci .
Am cumparat la firma in 2004 3 exemplare a 28.000 euro bucata 2.0hdi , in momentul de fata au aproximativ 200.000km fiecare si au trecut prin aceleasi probleme cam la aceeasi kilometri parcursi .
Probleme de genul valva EGR cam la fiecare 5-7.000 km , senzori de presiune in pneuri aproape lunar , cipul de securitate cheie -contact , turbine la toate una dintre ele are 2 turbine schimbate , brat suspensie spate rupt in mers pe european noroc ca era localitate , inchidere centralizata la toate , la una sistem inchuietoare capota , se deschidea capota in mers si ramanea in carligul de siguranta , senzorii abs-esp crapa in fecare iarna si imobilizeaza masina si pot continua cateva pagini bune .
Deci ce am spus mai sus am spus din experienta , si ca si comparatie in aceeasi perioada s-au achizitionat si 2 Octavia 2 2.0TDI , care au cam tot 200.000 km si in afara de o turbina la una dintre ele s-au facut numai revizii si distributie .
COncluzie , ma voi feri de Peugeot dupa experienta traita .
Ultimele comentarii
342 in total