• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

razvanis

  • Membru din 04.03.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 342 in total
  • Sper sa moara politicienii in chinuri groaznice dar asta nu inseamna ca se va intampla. Revenind , arata bine dracusorul asta de masina insa succesul ei depinde de pret .
    GALERIE FOTO: Renault Wind, cabrioletul francez de buzunar
  • Cel putin ciudat , si foarte indulgente penalizarile . E normal ca Alonso sa fie furios , daca dadeau si ei talpa treceau si eu de safety car , macar ramaneau in fata ... scandal
    Nouă piloţi au fost penalizaţi cu câte cinci secunde la Valencia
  • M-ati descoperit , sunt un spion angajat la Wolfsburg cu misiunea de a submina vanzarile celui mai mare adversar pentru Passat :))))) , nu stiu ce vorbesc si am inventat totul . Si ei (whatcar) sunt colegii mei de munca , urmariti punctele 3 si 5 din rezumatul fiabilitatii . http://www.whatcar.com/car-reviews/used/peugeot/407-saloon/summary/25327-2 Aici spuneti-mi care este punctul "For" adica pentru ... fiabilitatea ... http://www.whatcar.com/car-reviews/used/skoda/octavia-hatchback/full-review/25355-5 Pe langa asta , barometrul impartial referitor la calitatea generala a unei masini este statistica de vanzari , astept cifrele . Si da au mers 200.000km pentru ca la anumite firme se platesc facturile de service cu ochii inchisi , un utilizator normal nu cred ca isi permitea sa duca masinilea alea pe banii lui atatia kilometri . Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva dar se pare ca romanul inca nu s-a vindecat de boala balcanica "masina mea e cea mai buna chiar daca stiu ca nu e asa" si inca ceva ,daca se intampla ceva la o masina sau la cateva nu inseamna ca trebuie sa se intample la toata lumea , dar ghinionistul respectiv va fugi ca de draku data viitoare cand va cauta masina.
    Primele detalii ale viitoarei game Peugeot 508
  • Arata foarte bine dupa cifre , 130 cai cu 4,1 consum este de-a dreptul remarcabil , oricum dieselurile Renault erau campioane la economie , vezi 1,5dci .
    Renault lanseaza la toamnă motorul 1.6 dCi de 130 CP
  • Am cumparat la firma in 2004 3 exemplare a 28.000 euro bucata 2.0hdi , in momentul de fata au aproximativ 200.000km fiecare si au trecut prin aceleasi probleme cam la aceeasi kilometri parcursi . Probleme de genul valva EGR cam la fiecare 5-7.000 km , senzori de presiune in pneuri aproape lunar , cipul de securitate cheie -contact , turbine la toate una dintre ele are 2 turbine schimbate , brat suspensie spate rupt in mers pe european noroc ca era localitate , inchidere centralizata la toate , la una sistem inchuietoare capota , se deschidea capota in mers si ramanea in carligul de siguranta , senzorii abs-esp crapa in fecare iarna si imobilizeaza masina si pot continua cateva pagini bune . Deci ce am spus mai sus am spus din experienta , si ca si comparatie in aceeasi perioada s-au achizitionat si 2 Octavia 2 2.0TDI , care au cam tot 200.000 km si in afara de o turbina la una dintre ele s-au facut numai revizii si distributie . COncluzie , ma voi feri de Peugeot dupa experienta traita .
    Primele detalii ale viitoarei game Peugeot 508
Pagina
12345...484950...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Alta in fiecare zi
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Pe toate
  • MASINA LA CARE VISEZ Masina ideala , adica masina de firma
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău