• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

resuemoh

  • Membru din 07.07.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2 in total
  • salut, nu var relevanta afirmatiei cu masina de 150 de cai. chiar daca ar fi liber orasul. 150 de cai sau 70 tot aia e. limita e tot undeva la max 70-80 pe unele artere. eu am masina de 150 de cai dar ii folosesc pe drumuri in afara orasului in conditiile in care nu risc sa afectez alti participanti al trafic. (depasiri , drumuri de munte) sau pe cate un circuit mai mutl sau mai putin amenajat. gentelman-ii in trafic au devenit o raritate.
    PRO ȘI CONTRA: Cu mașina la serviciu în București
  • salut, nu iau exemplul meu pentru ca stau inafara bucurestiului si serviciul e la 1.5 km de intrare . clar folosesc masina(as face 1 ora cu transportul in comun , minim). in rest este destul de neplacut sa circulicu metroul sau autobuzul atata timp cat in metrou se gasesc 2 , 3 persoane certate cu apa si sapunul, sau cand mergi cu autobuzul sa stai in trafic cum stai si cu masina ta (clar mai bine blocat in trafic in masina decat in autobuz) . asta se rezolva prin benzi de circulatie dedicate exclusiv RATB-ului. o alta problema: ce faci vara cand trebuie sa porti costum si iesi de la metrou , urci ceva scari pana al suprafata la +40 de grade? iesi ud de transpiratie. astea sunt motivele pentru care eu NU aleg transportul in comun daca pot folosi masina. pe rutele unde e mai avantajos din punct de vedere al timpului cu metroul (diferenta de mare de 15 min) il folosesc cu succes; sau seara cand ies la o terasa in centru( e mai simplu sa las masina in parcare la SIR decat sa dau bani la parcagii nespalati din centru si sa mai si caut 30 min un loc de parcare). in conditii civilizate (aer conditionat in toatre mijloacele de transport in comun, respectare orar, fara sa mergi lipit unul de altul, scari rulante la iersirea de la metrou pana la suprafata in toate statiile) DA . as folosi transportul in comun pentru a merge prin buc .
    PRO ȘI CONTRA: Cu mașina la serviciu în București
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău