• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

robert4kaly

  • Membru din 12.05.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1 in total
  • 1. Lipsa informatiilor concrete: Daca am fi postat pe site-ul oficial Jameron principiul exact de functionare si manipulare a puterii, Noi toti nu mai eram aici sa comentam, intrucat inventia era furata. 2. Nu este inventie ci o imbunatatire: Gresit, CVT nu este o inventie si nici o imbunatatire, este de fapt un mare drawback si o consideram inventie deoarece a fost inventata de DaVinci acum 500 de ani. 3. Daca era posibil, o faceau deja marile companii: Gresit din nou, "marile companii" platesc oameni ca mine sa impinga presigiul si tehnologia. Si asa cum cineva a spus la un moment dat mai sus, aproape toate inventiile au fost inventate de oameni necunoscuti si saraci. 4. Transmisiile, motoarele si cutiile actuale au deja randament 100%: Jameron MVT incorporeaza parti in miscare, care amplifica PUTEREA FINALA, printr-un principiu secret deocamdata, componente care manipuleaza injectia in fiecare milisecunda, ce depinde direct de starea MVT din acelasi timp, Sisteme ca 294 Active si 294 Angle, Multi-Purpose Transmission Control (MTC), Central Unit (CPU) si foarte multe sisteme ce nu pot fi inca dezvaluite. Toate acestea reusesc sa faca o echipa in cutia MVT si sa progreseze catre performanta. 5. Oricum era motoarelor cu ardere interna a luat sfarsit: Societatea este manipulata, cand Tesla roadster a fost lansat nu a primit aprobare, deoarece consuma foarte putin curent electric. De ce? pentru ca petrolul nu ar mai fi profitabil. In primul rand Jameron MVT aduce performante paradoxale oricarui sistem mecanic! Nu conteaza principiul de functionare. In al doilea rand MVT poate fi montat pe orice si intelegeti ca motoarele cu ardere interna sunt si vor fi indispensabile multe decenii de acum inainte, si nu vorbesc de automobile. 6. Orice critica, negativa, este postata din nevoia de superioritate romaneasca. 7. Orice incurajari sunt binevenite, si va multumesc pentru ele! 8. Ne vedem in curand!
    EXCLUSIV: Un roman a inventat o cutie de viteze revolutionara
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău