• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

sebaa

  • Membru din 09.09.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 545 in total
  • @solo Exact.
    Împotriva curentului
  • @Dacia Plant Corect. Mulţumim pentru sesizare.
    Lamborghini Huracan LP610-4: el este succesorul lui Gallardo
  • @Marian Nu, nu este acelaşi motor precum cel găsit pe Duster 1.2 TCe. Cele două unităţi diferă semnificativ. La Duster, de exemplu, avem patru cilindri în linie şi o turbosuflantă, pe când la 1.2 DIG-S avem trei cilindri în linie şi un compresor mecanic. N-au nicio legătură unul cu celălalt. Am explicat deja aspectul acesta în capitolul dedicat motorului.
    Machiaj
  • @danielr1 Corect, am folosit un termen nepotrivit. După cum ai spus şi tu, va fi vorba despre două turbine de dimensiuni diferite. Însă imaginea de la articol este doar cu titlu de prezentare şi nu reprezintă în mod obligatoriu o legătură cu arhitectura viitorului motor.
    Renault lucrează la motoare twin-turbo de serie şi la un Clio hibrid
  • @Marian Este vorba despre diferenţa dintre turbocompresor şi compresor mecanic. Acesta din urma este acţionat mecanic de motor, cu ajutorul unei curele de transmisie, în timp ce turbosuflanta/turbocompresorul este acţionat de gazele evacuate de motor în urma ciclurilor de combustie. Celelalte modele supraalimentate din segment au turbină, nu compresor mecanic.
    Machiaj
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău