@Andrei
1. Din cauze ce nu ţin de mine, am avut în faţă detalii tehnice incorecte. Versiunea testată are o masă de 1.915 kilograme, nu 2.070 cum am crezut la data redactării testului.
Îmi cer scuze pentru eroare.
Cel mai greu model cu tracţiune integrală din acest segment este S 350 BlueTec 4Matic, cu o masă de 2.065 kilograme. Abia versiunea V8 TDI (4.2 litri) a lui A8 are masa de 2.070 kilograme. BMW 730d (fără tracţiune integrală) cântăreşte 1.940 kilograme, în timp ce 740xD are o masă de 2.025 kilograme.
2. Sper că ai sesizat ironia din fraza respectivă. Oricum, dacă îţi imaginezi că persoanele care îşi permit un A8 sunt înstărite, de cei cu Bentley ce să mai spunem? Ştim că nu îşi permite oricine un A8, e normal, de unde vine şi titlul testului.
3. Există o limuzină de lux care nu este construită de un constructor premium, dar nu se vinde la noi. Chiar şi aşa, nu există limuzine de lux non-premium, deci afirmaţia ta este corectă.
Mulţumim pentru atenţie şi pentru sesizare, apreciem că avem cititori care se uită la detalii.
@Hadouken
Noul format al secţiunii de drivetest afişează fişa tehnică a versiunii testate, unde poţi vedea informaţiile respective.
Până la 1.07.2011, cumpărătorul nu plăteşte nimic în plus la înmatricularea unui automobil are este deja înscris în circulaţie în România. De la data respectivă încep plăţile.
Nu este indicat să cumperi un model pe care de a fi scos din producţie atunci când urmează să se lanseze generaţia următoare.
Cu excepţia cazului în care nu te atrage de nicio culoare viitorul model, abia atunci are sens să-l cumperi.
Chiar şi aşa, odată luată o asemenea decizie, ţi-ai pus singur piciorul în groapă la revânzare. Aşa se vând şi cumpără maşinile second-hand în România - contează anul de fabricaţie, marca şi modelul, generaţia modelului, preţul, rulajul şi abia apoi dotările.
Sunt destule compacte diesel cu un preţ de peste 22.000 de euro.
Ultimele comentarii
545 in total