• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

sebaa

  • Membru din 09.09.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 545 in total
  • Motoarele care au carter uscat prezintă un rezervor separat de ulei de unde acesta pleacă pe traseul obişnuit de ungere atunci când motorul este în funcţiune. Spre comparaţie, motoarele care au carter ”umed”, cum sunt majoritatea unităţilor destinate maşinilor ”obişnuite”, păstrează uleiul în ceea ce se numeşte baia de ulei şi de acolo îl trage pompa (de ulei) în vederea ungerii şi îl duce înapoi. Fiecare soluţie tehnologică are avantajele şi dezavantajele sale, dar motoarele care au carter uscat sunt preferate aplicaţiilor de performanţă, deoarece asigură o presiune constantă a uleiului indiferent de cât de mari sunt forţele laterale la care este supus vehiculul şi au un motor mai puţin înalt datorită carterului mai mic. Dar sistemul este mai complex decât unul convenţional, pentru că implică două pompe de ulei sau una din două părţi, alături de un traseu mai complex de ungere.
    Ferrari 458 primeşte în primăvară un facelift echipat cu un motor V8 twin-turbo
  • @Adrian Valoarea din tabel este corectă.
    Mazda2 - primele imagini oficiale ale versiunii europene a subcompactei
  • @ @Automarket Te rugăm să trimiţi un print-screen pe adresa noastră de contact cu problema. Mulţumim!
    Propunere legislativă: scoala de şoferi va fi accesibilă doar celor care au absolvit minim opt clase
  • @Kap Mă scuzi, acum văd că se strecurase o eroare în comentariul meu, era vorba de 4.0, nu 4.4. Computerul de bord furnizează informaţiile afişate în funcţie de ce primeşte la rândul său de la unitatea ECU, responsabilă de comanda injecţiei.
    Bucureşti-Braşov-Bucureşti: 300 de kilometri de test la consum cu Renault Clio 1.2 TCe de 120 CP
  • @Kap Nu, am folosit benzină de 95 la fiecare alimentare. Şi da, pompa a confirmat 4.0 litri. @auto_fan Au fost şi câteva depăşiri pe traseu, inclusiv la testul de consum, dar au fost făcute de nevoie, pentru că mergeau prea încet respectivii.
    Bucureşti-Braşov-Bucureşti: 300 de kilometri de test la consum cu Renault Clio 1.2 TCe de 120 CP
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău