• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

stefank13

  • Membru din 11.02.2008
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 137 in total
  • Punctele s-au acordat pentru ca Ferrari au revenit la pancarta? Atunci celelalte echipe ar trebui sa primeasca mai multe puncte..pentru ca foloseau deja cu succes metoda. Eu cred ca trebuia depunctata pentru esecul sistemului electronic. Practic au luat puncte pentru nimic..daca s-a punctat revenirea la pancarta.
    Ferrari revine la traditionala pancarta
  • Cand toate echipele folosesc un sistem electronic pentru semnalizarea plecarii de la boxe ti se pare normal ca Ferrari (campioana mondiala entitre) sa revina la o bucata de carton legata de un batz? Inainte sa faci remarci stupide mai gandeste putin...daca poti.
    Ferrari revine la traditionala pancarta
  • ..si probabil in curand vor strange suruburile de la roti cu cheia..ca doar este F1 - varful tehnologiei..:)) Sa le mai dam niste puncte..
    Ferrari revine la traditionala pancarta
  • Stirea cu Buemi a aparut vineri in jurul orei 16.00, ultima stire publicata pe site a fost la 19.00. Cu putin efort ar fi putut fi publicata, dar exact cum am spus mai sus, selectia stirilor se face dupa alte criterii. Se putea publica si luni dimineata..
    Sato spera sa concureze pentru Toro Rosso
  • Bun..si stirea cu Buemi de ce nu s-a dat?.. Poate primim si noi un raspuns si vom afla totusi ce si cum se puncteaza pe acest site.
    Sato spera sa concureze pentru Toro Rosso
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău