• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

syktasy

  • Membru din 14.05.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 170 in total
  • Si cand ajung la destinatie se arunca in aer sau ce? Strabat probabil cel mai dificil din lume si fiind intr-o misiune sinucigasa ce fac apoi? PS. ... poate isi pun viata in pericol...
    Reportaj incredibil despre cel mai periculos drum din lume
  • Nu am zis ca e rentabil acum. Problema pusa in alt mod de vali nu ma convingea. Faptul ca in viitor cand nu vor mai exista automobile care vor folosi benzina si motorina (si asta este o certitudine), cineva va plusa la curentul electric. In acel moment vei avea mai multe optiuni sa obti acel curent electric. Fa un calcul simplu cu panouri fotovoltaice, turbine eoline samd si vei vedea ca nu este exagerat de scump, incat sa zici ca nu se poate. In prezent un automobil electric nu este viabil din cauza autonomiei si atat. Tehnologia exista, numai ca este prea scumpa. Si care orice lucru care este nou costa o avere, la productia in masa devine extrem de rentabil. Sa cumperi in prezent o masina electrica nu inseamna sa fi idiot, inseamna sa ai bani suficienti sa ti-o permiti, sa faci drumuri zilnice de maxim 80 de kilometri si sa nu visezi noaptea NFS. Si ce intelegi tu prin lesinatura la viteze de drum national/autostrada? Cine isi cumpara masina asta in prezent, fi sigur ca o are si pe a doua care ii da autonomia dorita. Dar repet, asta nu-l face idiot. Si cred ca iti place aerul sufocant din Bucuresti sau alte orase aglomerate sau cand trece cate unu cu seria 5/7, audi, mercedes etc (am dat mai multe exemple sa nu se simta nimeni lezat) cu urma de fum in spate care te obliga sa inchizi aerisirea la masina, ca altfel iti schimba parfumul din interior. Daca ar fi sa fiu carcotas, doar cu bicicleta scapi de obligatia de a fi dependent de cineva. La o electrica sunt furnizorii de acumulatori (doar sunt consumabile), la una pe hidrogen sunt cei care produc hidrogenul samd. Varianta pe hidrogen mai este o varianta foarte buna, numai ca acolo este problema la temperaturi scazute plus ca vei merge la pompa de hidrogen asa cum mergi la cea de benzina.
    Dacia şi Renault: Reguli mai stricte pentru aplicarea etichetei "eco2"
  • 1. De exemplu pe mine nu ma intereseaza sunetul, ci cuplul de la 0 rotatii. 2. Curent imi pot produce eu in curtea proprie. Benzina, motorina... nu. Ce argumente ai m-ai putea sa ai sa nu ma convingi sa-mi iau o masina electrica? Ca sunt manipulat?
    Dacia şi Renault: Reguli mai stricte pentru aplicarea etichetei "eco2"
  • Aceste camioane sunt des intalnite in Australia. Sunt numite "roadtrains". O simpla cautare pe goagal si uteava va vor da multe amanunte.
    Unul din cele mai lungi camioane din lume
  • Ce freza mi-am luat si eu cu mclaren, button.... Diesel08 are dreptate, dar asta e jocul.
    Turcia, antrenamente 1: Alonso, cel mai rapid pe ploaie
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău