• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

thenuts

  • Membru din 07.05.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 183 in total
  • Oficial mi-au terminat nervii astia cu FLEXU lor. Orice prostie pun pe masina e FLEX. FLEXRIDE FLEXDOORS FLEXRAIL si mai sunt. Pe cand FlexAshtray , FlexRadio, FlexAir, FlexBoot etc ?
    Antiteza germana
  • Inca ceva....desi am avut noi mici altercatii mai demult te apreciez si am toata stima pentru poate cele mai pertinente pareri de pe acest site.
    Reinsufletire
  • Ai si tu dreptatea ta dar cred ca privesti cam pesimistic lucrurile.Din cauza la criza asta economica si vremurile care le trecem piata auto s-a schimbat enorm. Tu si multi alti fani alfa doresc o masina cat mai sportiva, insa cum a spus si cineva daca nu te adaptezi pietei atunci te duci de rapa. Acu nu se mai uita decat fanii daca are independenta pe spate sau bara de torsiune. Acu conteaza sa arate bine sa fie ieftina si confortabila. Asta nu inseamna ca nu sunt de acord cu tine. Totusi in testul autocar si carmagazine e laudata si catalogata drept "best alfa in 25 years". Nu ramane decat sa speram ca vor avea succes la vanzari si apoi daca isi revin sa aiba fonduri pentru a investi in ceva cat mai calitativ.
    Reinsufletire
  • Welcome back! Din cate am inteles diferentialul Q2 e electronic (marketing mai mult ). In rest nu stiu nu ma pronunt.
    Reinsufletire
  • Esti mult prea pueril prietene. Pentru tine tot ce conteaza e acceleratia 0-100 care daca tot e pana acolo 6.8 cat are QV si 6.9 cat are GTI nu o valorifici tu stai linistit. In viata de zi cu zi nu prea conteaza. In traficul nostru conteaza consumul, elasticitatea, norma euro etc. Dupa cum vezi la elasticitate rupe motoru asta. Si inca ceva...tehnologia asta e abia la inceput. Stai linistit ca nu o sa ramana asa, la fel cum nici multijetu nu a ramas cum a fost la inceput. MultiAir engines will increase power (up to 10%) and torque (up to 15%), as well as a considerable reduction in consumption levels (up to 10%) and CO2 emissions (up to 10%), of particulates (up to 40%) and NOx (up to 60%),[1] when compared to a traditional petrol engine. The system also provides smoother cold weather operation, more even torque delivery, and no engine shake at shut-off.
    Reinsufletire
Pagina
12345...151617...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău