• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

thenuts

  • Membru din 07.05.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 183 in total
  • Fratilor degeaba incercati sa demonstrati fanilor TDI ca acesta nu e cel mai bun cum cred ei. DEGEABA . Traim in Romania - tara TDI in care intotdeauna TDI va rula si va fi cel mai bun. Acu s-a trecut de la moda 1.9 la 2.0 TDI. Pt ei nu exista HDI JTD. TDI E BEST . E un fel de tatal-nostru pt ei.
    Suzuki va avea motoare diesel de la VW
  • Raman uimit de ce prostii scoti pe gura prietene. Daca tu vorbesti din topuri de fiabilitate atunci esti penibil. Aceleasi topuri de fiabilitate in care Daihatsu era in fata la mercedes ? Aceleasi topuri care 80 la suta din ele sunt marketing. La fel si cu masina anului..masina anului in viziunea cui ? Alfa romeo 156 a fost masina anului 98 sau 99 nu mai stiu sigur si ce crezi ? Nu e in topul fiabilitatii. Sa inteleg ca ai prieten de betie doar la Fiat. Arunca o privire si in ograda VW. Si cireasa de pe tort: compari autoutilitara cu masina din clasa compacta.No comment!
    Fiat Bravo primeste modificari subtile pentru 2010
  • Bine ca ai avut tu Fiat bravo are sa il conduci 100.000 ca sa spui daca e fiabil sau nu. Ce DOBI*** poti fii amice.
    Fiat Bravo primeste modificari subtile pentru 2010
  • Am luat-o SH acu 2 luni si ceva. Timpul ala dintre apasarea acceleratiei si demaraj se datoreaza in mare parte turbo-ului. Daca esti peste 1800 RPM cand ai apasat pedala s-a dus. Cel putin a mea asa face si logic ar fi sa faca si un tdi. Trepidatii am si eu ca doar e tractoras nu ? Probabil doar la boxer diesel sunt ceva mai domoale vibratiile alea. Despre consum ce pot sa zic ? Imi ia 8 in traficul din Cluj-Napoca care seamana din ce in ce mai mult cu cel din Bucuresti ( din pacate), mers semi sportiv ( semi sportiv intelegandu-se ca am momente cand ma duc batraneste si am momente cand ii dau talpa..depinde de starea de spirit). Despre 1.9 tdci pot sa zic ca m-am invartit doar intr`o curte cu 2-3 accelerari mai puternice cu un transit (mic). E adevarat are putere si cuplu dar nu pot sa fac o comparatie deoarece am condus si putin (5 min) si a fost si demult. Am condus si transit mare...cam o luna ...ala 1.9 cred de 90 de cai si pt cat era de mare masina (cand era goala) pot sa zic ca tragea super bine pt calutii lui. Cand o incarcai se pierdea simtitor din sprint. Am mai condus putin Doblo 1.3 multijet care pt cilindreea aia si pt cat cara pot sa spun ca e un motor super reusit si cu un sprint super ok in limita motorului (dupa ce intra turbina bineinteles...fara turbina e mort). Combo 1.7 di fara turbo...nu m-a impresionat cu nimic. Fiatul Palio 1.9 D alor mei ( fara turbina...62 cp) care dupa ce ma dau jos din a mea si ma urc in ala parca merg in frana de motor cand accelerez.
    Ford va utiliza tehnologia din filmul Avatar pentru crearea masinilor
  • Atunci sa inteleg ca ai comentat despre alfa pe benzina fara ca macar sa ai/conduci una ? In fine. Incearca un JTD de la fiat/alfa/lancia si o sa ramai placut suprins cum trage pana la rosu :) Lucru care pot sa il spun ca nu se intampla si la tdi.
    Ford va utiliza tehnologia din filmul Avatar pentru crearea masinilor
Pagina
12345...242526...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău