• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tomoradea

  • Membru din 11.02.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 3 in total
  • Hello! Punctele alea trebuiau date in plus ptr. Ferrari, avand in vedere ca au reusit performanta sus mentionata. Datele problemei se modifica un pic in prisma faptului ca Alonso a pierdut 3,7 secunde fata de Raikkonen in turul de iesire . Plus ca pana la finalul cursei acumula cam 0,60 secunde per tur in medie. Nu stiu de ce sunt cei de la Renault atat de revoltati...
    Renault banuieste Ferrari de incalcarea regulamentului
  • Esti si tu ca si comentatorul tvr care e prieten vechi cu tata lu' Schumacher.Hahaha. Ce-ai cautat in paddock? Daca ai fost spune-mi cum se intra la padock si ce-ti scrie pe permisul de intrare... Nu de altceva, dar e greu sa accesezi paddockul. Sincer nu cred ca ai fost pe vre-un circuit daca tu nu observi diferenta intre real si tv. In plus atmosfera de pe circuite nu reflecta atitudinea ta in comentarii. Oricine a fost pe un circuit stie ca acolo nu exista dusmanii intre fani. Fiecare il sustine pe al lui, dar nu-l injura pe altii. Poate ii huidue. Scriai ca Massa avea nevouie de mai multe tururi sa invete pista... A facut-o bine.. Se pare ca a gasit trasa ideala la primul viraj dreapta lasand-ui cu gura casca pe cei de la McLaren. Iar a concura nu inseamna neaparat sa apesi acceleratia? Ba da tre sa apesi. La GP2 ai fost trei abandonuri din cauza motorului. Au fost 34 de grade afara... Iar daca tot analizam... Care pilot are cele mai multe explozii la caucuiuc in ultimele 2 sezoane? Nu cumva Hamilton? Probabil este sabotaj din partea lu' Bridgestone, sau poate e cel mai agresiv pe borduri. Daca vrei sa castigi risti frate... Asta a facut si Massa si Hamilton. Au avut ghinion. A castigat Heikki, ptr. ca n-a riscat...dar de obicei nu risca, dar nici nu castiga. Si ce valoare are Hamilton? Cum il compari cu alonso sau Schumacher? Daca va avea 2 titluri de campion mondial o sa-l poti compara cu Alonso. Si la sapte titluri cu Schumacher. Pan' atunci ramane o mare speranta, dar mari sperante au mai fost in F1 si si-au terminat cariera in aceasi ipostaza: adica sperante, niciodata campioni.
    Ferrari va analiza fiabilitatea monopostului
  • Prietene! Nu vreau sa comentez mult ca nu-mi sta in fire. De 2 ani de cand urmaresc automarket cred ca am scris doar 1 comentariu. In fine... Sunt curios ce-ar fi facut Hamilton daca debuta la Honda sau la Williams sa nu vorbim de echipe mai slabe. Nu poti face comparatii de genul cate curse a castigat si in cat timp... Daca ai umbla pe circuite si nu numa' la televizor ai putea observa cat de simpatizat e Hamilton... Oare de ce 90% il huiduie din spectatori si nimeni nu are treaba cu Heikki. De ce Alonso este iubit inclusiv de fanii Ferrari? Parca si el a concurat la McLaren anul trecut, dar nici urma de antipatie. Aceasta antipatie de unde apare oare? Toti si repet, TOTi pilotii care sunt in F1 sunt piloti buni. Diferenta 80% o face tehnica de sub ei. Hakkinen era mai bun ca Schumacher? Poate, doar l-a batut de 2 ori la rand. Dar dupa aceea nimic n-a mai schitat. Hill a fost mai bun ca Schumi? Villneuve? Sunt cativa piloti care ies din mediocritate. Dar nu inseamna ca restul e slab. Schumi s-a batut cu toata lumea, a fost invins dar a si castigat mult. Indiferent cat de buna era masina de sub el. In momentul in care a avut masina perfecta parca deja in etapa a 10-a era campion mondial. Nu contest valoarea lui Hamilton. E un mare pilot dar e foarte arogant si inca nu e campion mondial. Nici Massa intr-adevar. Dar Kimi este Alonso este. Si pe circuit cum poti sa spui ca Massa nu e bun? Diferenta intre piloti e sub 1 secunda. Circuitul hungaroring are 4381 de m. Stii ce inseamna sa fii sub 1 secunda timp de 70 de tururi? Incearca o data si atunci sa spui ca unul sau altul nu-i pilot. Nu cred ca daca ai fi tu acolo cu masina ta particulara ai reusi trei tururi consecutive care sa se incadreze in diferente de 5 secunde.
    Ferrari va analiza fiabilitatea monopostului
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău