• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tzenu_bmw

  • Membru din 22.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2033 in total
  • @vianu..... andrei are un gram de adevar in povestea lui........ gandestete ca daca e sa 'oprim' un cilindru din 3 eficienta ar trebui sa fie pe la 33,33,ceva %(logic vorbind binenteles...) mas fi asteptat si eu ca asemenea tehnologi sa scada consumu cu aproximativ 10-15% binenteles ca si 1% e important daca e sa calculam 'milioanele' de kilometri care pot fi parcursi cu o masina de acest calibru....
    Downsizing-ul ar putea atinge un nou nivel: o companie testează motorul care poate funcţiona doar cu doi din trei cilindri
  • Downsizing-ul este si va fi pana in anii 2020' la putere..... ar fi interesant sa avem ca pe vremuri V12 de 2L(Ferrari avea asa ceva si multi alti) un 6 in linie la o cilindree de 1L ar fi o motorizare tare interesanta.... cred ca sar scoate fara probleme 130-150hp dintr-un asemenea motor
    Downsizing-ul ar putea atinge un nou nivel: o companie testează motorul care poate funcţiona doar cu doi din trei cilindri
  • ideea in sine e fenomenala....insa nu cred ca se va ajunge sa se inlocuiasca un model cu unu complet nou tot la 2/3 ani... nu cred ca ar fi rentabil atata timp cat pt. un model gen Golf/Passat se investeste masiv si nu cred ca investitia se va amortiza in doar 2 sau 3 ani.... uni din contra.....trag de modelele lor 8-10-12 ani(vezi XC90)ca sa iasa pe 'cat mai mult +' cu mai putina investitie..... probabil ca neamtul se gandeste mai mult la 'refresh-uri' pt. software nicidecum pt. hardware......
    Volkswagen vrea să preia modelul de actualizare a generaţiilor de la Apple: un model nou o dată la 2-3 ani
  • @Livorno acum cu toti stim ca design-ul e subiectiv insa....Haloooo nu ai 'ureche muzicala' upsssss ochi vazatori????? hai sa fim seriosi e foarte frumoasa masina dupa marerea mea....Fiesta are un concurent serios acum in segment....si la capitolu frumusete si probabil si la tinuta de drum..... interioru e 'bang on'....simplu si elegant......cu niste materiale mai de calitate si niste culori mai sobre interioru sar potrivi si pe o masina mai 'premium' adica pe Mazda 6.....
    Mazda2 ajunge la a patra generaţie: design curajos şi tehnologii de top
  • interesante buburuzele.... ziceam acum ceva timp ca imi place tare mult noul Twingo insa noul Forfour mi se pare mai dinamic(cel putin vizual).... si la interior mi se pare mai stilat ca Twingo..... binenteles modelul smart '4' va fi oricum mai scump decat un Twingo....
    Smart fortwo şi forfour au primit o nouă generaţie
Pagina
12345...113114115...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 CSL
  • TOP MASINI 1. BMW
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău