• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tzenu_bmw

  • Membru din 22.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2033 in total
  • din triada germana bmw probabil va avea cel mai mult de lucru in privinta scaderea noxelor mai rau e ca pe viitor marca Rolls va trage in jos Grupu BMW asta daca nu se face ceva(din timp) un Rolls Royce cu motor de 3L sau chiar 4L chiar nu ar avea sens...... si asta ar obliga BMW sasi sacrifice 'propriile' masini......... si prea cred eu ca MINI e in stare sa 'traga' cat pt. 3 marci........ aceeasi problema o are si grupu VAG care are marci ca Bentley,Lambo,Audi,Bugatti.........marci care inca 'consuma' mult aer proaspat..... @dan si eu is de parere ca noile norme is cam severe insa nu cred ca se vor schimba...... acum nush ce sa zic.......daca detineam Grupu BMW automat scapam de Rolls Royce(acum cat il mai pot vinde pe bani frumosi) daca Mercedes a renuntat la Maybach......nau facuto de prosti...... Rolls papa o gramada de bani din 'ograda' bmw bani care bmw iar putea investi in 'el' insusi bmw ar putea creea un model pe platforma de Mini(vandut la pret de Mini actual)..........si gama Mini sa fie clasata putin mai jos.....la preturi mai mici cu motoare mai mici mai nepoluante si cu o productie mai mare decat cea prezenta........ asa bmw ar avea un competitor pt. Audi A1(segment in care probabil si Mercedes va intra pe viitor) in ziua de azi e greu sa prezici ce se va intampla cu industria auto peste 7-8 ani.........
    UE a stabilit noi norme de emisii CO2 pentru maşinile vândute în 2020: 95 grame pe kilometru
  • @respect frate...........poi da frate e vorba de mentalitate care romani nu o au deloc is pur si simplu salbatici........ pun pariu ca daca 7-aru ar avea motor de 2L diesel tot sar cumpara ca no.......e masina preferata a ghibolului(rromi si alte stereotipuri) nu mai vezi demnitari,presedinti,doctori si arhitecti conducand masini de lux si care e problema ca platesti impozit si masina consuma 40%.......care e problema..........oricum nu e doar impozit si consumu...... e vorba de mentalitatea romanului las ca imim iau septar.......si daca se strica ceva la masina vai de capu lui ca more de foame cu masina in fata blocului ca nare bani de reparati...... cati romani isi permit ca intretina o masina de 80-100k euro da so intretina ca la carte......cu cauciucuri 'originale' schimbate la fiecare schimbare de sezon....cu asigurare 'Casco' cu tot ce trebe....... am vazut cu ochi mei unu cu S-Klasse de prin 2009-2010 om imbracat la costum si baga benzina de 20 de lei........o rusine de om... si sa nu zici ce nu era masina lui ca nuti imprumuta nime masina de 100k euro ca apoi sa te faca sa i bagi 3 litri de combustibil inapoi
    Poseidon şi Zeii
  • impresionanta masina.......la 'doar' 500hp pretul mi se pare de pe alta planeta...... mercedes iti oferea 500 de cai tot din V12 acum 12 ani la un pret de 5 ori mai mic.......insa nu cred ca mai conteaza......... un total mizilic pt. cei cu bani multi..........
    Montecarlo Automobile îl prezintă pe Rascasse, supercar-ul de 500 CP alimentat cu GPL
  • @Adrian........nu am nimica inpotriva motorinei....... insa eu personal daca as avea bani(garla) as lua benzinar fara sa clipesc........ mi se pare ok sa iei masina diesel atata timp cat e o masina de familie sau o masina comerciala chiar are sems......... insa sa fi plin de bani si sati permiti o masina de 100k euro si sa obtezi pt. un diesel(mai ales pe un Maserati sau Porsche)apai dao frate in pana mea........inseamna k ori esti prost ori te faci......... pun pariu ca fara motoare diesel in romania nu existau masini de lux dintre toti pare au 7-ar in romania 90% in 3L diesel........insa se intampla destul de rar sa vezi un 760i.......si atunci cand il vezi frate.....respect
    Poseidon şi Zeii
  • 3litri la suta pt. o masina k Passat e intradevar ceva........ sa inteleg acuma ca toate masinile hibridele din lume is varza.........si cred ca,chiar sunt.......... zecile si sutele de milioane de euro/dolari care sau cheltuit pt. ca 'hibridele' sa prinda viata........daca bani aia erau 'investiti' in motoare diesel probabil ca acum chiae aveam masini cu consumuri de 2% 'in viata reala'
    Volkswagen Passat TDI traversează SUA cu un consum de 3.0 litri/100 km
Pagina
12345...154155156...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 CSL
  • TOP MASINI 1. BMW
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău