• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tzenu_bmw

  • Membru din 22.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2033 in total
  • vise vise vise............ toate conceptele spectaculoase de la bmw.......nu au intrat in productie de serie......niciodata......... CS concept,M1 Hommage......si acest Gran Lusso........modele cu care bmw ar avea de castigat in imagine........mai mult decat siar fi dorit....... pacar ca nici un model din cele amintite nu vor ajunge in productie.......
    BMW Pininfarina Gran Lusso Coupe - imagini şi detalii oficiale cu exerciţiul de design
  • @Scorpyon........ne putem lua adio de la masinile care erau odata create de ingineri propriei marci...... Banii dicteaza tot ce se petrece in lumea asta......... pacat ca in ani 80-90 bani nu contau aproape deloc pt. un constructor ca Mercedes sau BMW....... acesti constructori ofereau tot ce era mai bun pe masinjile lor.....nu existau compromisuri........ in ziua de azi.........vedem pe strazi Mercedes si Dacia care inpart aceleasi motoare........ vedem bmw cu motoare diesel de 90 de cai-putere....... poi de ce??????? pt. ca sunt prosti........nu ar trebui sa se haladeasca in halu asta......... un constructor de lux nu ar trebui sa faca nuci un compromis.......parerea mea..... tot respentu pt. audi.........care e un constructor cu adevarat premium in tot ceea ce face...... pana si A1 are materiale mai calitative la interior decat bmw seria 1 parerea mea e ca doar seria3 si Z4 isi inving concurenti de la Audi...
    Daimler va colabora cu Ford pentru a dezvolta un motor cu trei cilindri în linie
  • vremuri grele se anunta pentru unii.....
    Italia: Guvernul pune presiune pe Marchionne pentru a nu externaliza producţia
  • ceea ce vrea sa faca Infiniti in doar 3-4 ani e imposibil...... probabil vor ajunge la cele 500.000 modele/an insa nu mai curand de 2020.....si asta doar daca vor ridica calitatea per total a masinilor....... si industria auto este pe modul 'stand-by' de cativa ani.........deci pt. moment mi se pare imposibil de realizat.......
    Infiniti vrea să atace trio-ul german premium: "Vom îmbunătăţi calitatea produselor noastre"
  • doar cercetarea si dezvoltarea unui asemenea model costa in jur de 1 miliard de euro.......... 1 model = 1 milion euro 375 modele = 400 milioane euro(maxim) restu sunt pierderi.......pe care compania le suporta in favoarea exclusivitati nu inteleg cum o companie mica cum e McLaren poate suporta asemenea pierderi...........
    McLaren va lansa un succesor al lui P1 peste ”cel puţin zece ani”
Pagina
12345...169170171...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 CSL
  • TOP MASINI 1. BMW
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău