• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tzenu_bmw

  • Membru din 22.09.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2033 in total
  • Pe hartie masina asta e dezastru, motorizarile sunt un dezastru total.... Au renuntat la motorul V6 de 300hp.....pt. un 2L cu 230hp Cand te gandesti ca niste compani se aliaza pt a reduce costurile de productie...te gandesti ca prin treaba asta castiga si clientu .....primind mai mult pt. mai putin...... Dar din cate observ.....primeste mai putin din mai mult:))))))
    Opel Insignia facelift a fost prezentat la Bruxelles: motorizări diesel și benzină cu puteri cuprinse între 122 și 200 CP. Versiunea GSi propune 230 CP și cutie automată cu 9 trepte
  • Deci se pare ca la nivelul masinilor second tot cocalari fac legea..... Imi pare rau ca oameni de rand nu vad in fata ochilor si alte marci auto... BMW, Audi, si Vw e masina idiotului roman.....de vreo 10 ani incoace... Ma bucur ca nu am cazut in capcana asta si nici pe viitor nu vreau...
    Înmatriculările de mașini noi cu crescut cu peste 23% în România în 2019: aproape 162.000 de unități
  • In 20-30 de ani......combustie interna
    Oficial BMW: "Motoarele diesel rămân în gamă încă 20 de ani, iar cele pe benzină vor echipa modelele pentru cel puțin 30 de ani"
  • @dan_ Spune tu cum crezi ca vor fi aceste motoare cu combustie interna in 2050?? Spune-mi tu ce motor ai vrea sa fie cum capota unui model BMW 320d an de productie 2049??(astept parerea ta despre evolutie)
    Oficial BMW: "Motoarele diesel rămân în gamă încă 20 de ani, iar cele pe benzină vor echipa modelele pentru cel puțin 30 de ani"
  • pffff vorbe mari...... Poi daca in 30 de ani vom avea inca combistie interna...ar trebui sa fie un motor cu performante 'extraterestre":)))))) ca sa mai poata concura cu electricele de prin 2050:))) adica acuma avem motoare electrice cat o galeata cu puteri de 300-400hp......cred ca in 20-30 de ani motoarele electrice vor fi cat un PET la 2Litri cu puteri de 1000hp......si atuncia ma intreb de ce sa mai iei benzina sau diesel?? Sau o sa iti ofere BMW in 30 de ani acelasi 320d cu vreo 200hp si cam aceleasi performante de acum??? Sunt curios cat de mult pot imbunatati un motor cu combustie....pt ca daca nu poti scoate peste 20-30 de ani 1000hp din motor de 3 cilindri de 1L cu un consum de 1%......nu are rost.....trecem la electrice care probabil vor avea autonomi de 1000-2000km care se incarca in 3-5minute....
    Oficial BMW: "Motoarele diesel rămân în gamă încă 20 de ani, iar cele pe benzină vor echipa modelele pentru cel puțin 30 de ani"
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 CSL
  • TOP MASINI 1. BMW
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău