• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tzenu_bmw

  • Membru din 22.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2033 in total
  • Cica voi nu mai vreti sa fiti companie auto vreti sa ajungeti in 'Silicon Valei' Vezi de asta a pierdut BMW lupta cu Mercedes pt. locul 1 Nu va concentrati acolo unde trebe...nu era nevoie de un X7 si nicidecum de un viitor model si mai mare... Renuntati la modelele accesibile cu tractiune spate....modele care chiar conteaza pt. fanii BMW...viitorul seria 1 va acea tractiune fata....o dezamagire....si deci daca vei vrea un BMW sport cu tractiune spate trebe deja sa te indrepti spre seria 3...care e deja scump.... Reteta BMW DE SUCCES intre ani 60'-90' a fost sa construiasca sedane sport spartane.....si lea mers de minune...din 2000' de vand sau pus pe construit modele de lux si Suv-uri sa stricat toata treaba....
    BMW va extinde gama de modele de lux: germanii ar putea lansa inclusiv un SUV mai mare decât BMW X7
  • Asteptam si un SUV de la Bugatti ca doar, nu de alta da ar fi pacat sa nu profite si ei de super-universalul V8 de 4L...
    Lamborghini a lansat SUV-ul Urus: 650 CP, 850 Nm, tracțiune integrală și 0-100 km/h în 3.6 secunde
  • @Ion ai dreptate la pct. 1, 2 si 3.. oricum stiam ca ideea de W12 la Vw e prin imbinarea unor unitati VR6...in fine....nu mam exprimat eu bine din prima.... V8-ul ...da e de Porsche si mam exprimat gresit referinduma ca il fac cei de la Audi....probabil ca de ce il folosesc Audi pe mai toate modelele mari de performanta. in fine.... Ideea e ca masini ca Vw, Seat si Skoda ar putea folosi 99% piese in comun nu ma deranjeaza.....insa la marci ca Bentley, Lambo si Porsche......99% din piese ar trebui sa fie propri... Sau diluat marcile astea de lux de care am amintit mai sus....pt. economie de timp si bani....Vw da cu pumnu in masa si zice ca Lamborghini Urus va avea un V8 care e facut de Porsche si gata nimeni nu comenteaza...mie mi se pare o prostie treaba asta....
    Detalii despre viitorul Lamborghini Urus: 3.7 secunde pentru 0-100 km/h și viteză maximă de peste 300 km/h
  • Globalizare.... V8(facut de Audi ca dohhhh e mai ieftin si binenteles o sa scrie Lambo pe el) in loc de V10 sau V12.... Platforma tehnica imprumutata de la Vw si binenteles putin 'lucrata' de Lambo.... Aproape 2,2 tone.... Originalitatea se pare ca, chiar nu mai exista.... DNA Lamborghini....40-50%... E interesant cum se misca lucrurile in Grupul VAG.... Cand VW a achizitionat Lamborghini la inceputul anilor 90' dupa putin timp Vw au prezentat conceptul Vw W12...coincidenta??? Nu cred.... Pana sa puna mana pe Audi....Vw nu a avut o masina 4x4 cel putin nu una pt. clientu de rand.....asta pana nu au 'pus' mana pe Audi si au furat sistemu lau 'redenumit' 4motion si culmea sa lansat si Golf 4 R32 care era 4x4.... Cand au pus mana pe Bentley(interesanta povestea ca e si RR implicata) sau aruncat gata la masini de lux Toate marcile din Grupul VAG aveau ceva special inainte....acum toate is construite pe aceeleasi platforme....toate folosesc aceleasi motoare....sa diluat tot ce era special...cel putin pt. Lambo si Bentley... V8 despre care e vorba in articol e folosit la momentu actual de Audi, Porsche, Bentley si cat de curand pe Urus....acelasi motor..probabil alte setari...
    Detalii despre viitorul Lamborghini Urus: 3.7 secunde pentru 0-100 km/h și viteză maximă de peste 300 km/h
  • 457 km/h..... Parerea mea ca daca mai avea o treapta in cutia de viteze puteau atinge 500....
    Imagini de la bordul lui Koenigsegg Agera RS din timpul recordului realizat: viteza maximă atinsă a fost de 457 km/h
Pagina
12345...363738...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 CSL
  • TOP MASINI 1. BMW
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău