• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tzenu_bmw

  • Membru din 22.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2033 in total
  • Stupiditatea societatii... 10 Milioane de euro/dolari aruncati la gunoi anual(pentru o singura persoana.... Sunt de parere ca acest om nu isi merita nici pe sfert.....salariul de 10 milioane....dar asa e lumea asta..... Si o copila de 18-19 ani care defileaza pe podium de 4-5 ori pe saptamana cate 3-4 ore castiga in ordinul milioanelor de euro anual.... Aroganta totala...... Un medic care salveaza vieti sau un inginer care inventeaza ceva calumea nu castiga bani astia nici in 10-15 ani....iar alti i primesc ca un 'dar'
    Bani mai puțini pentru șefii Volkswagen: bonusul anual al președintelui nu va mai depăși 10 milioane de euro
  • downsizing-ul e o strategie buna insa pacat ca se folosesc pe masinile actuale caroserii' primitive'....adica facute tot din 'fier' nimeni nu reuseste sau sa investeasca intro caroserie mai moderna din aluminiu sau chiar CFRP(care intre timp so mai ieftinit) Up!, 108, C1, masinile astea cu o caroserie de aluminiu ar ajunge sa cantareasca mai putin de 750kg(actualele masini de Clasa A depasesc 900kg) Sa nu uitam ca acum 50 de ani masinile mici din Europa si Japonia rar aveau motoare care sa depaseasca 800cc cilindree
    Volkswagen anunţă sfârşitul downsizing-ului: "Nu vom construi motoare mai mici decât cele pe care le avem în prezent"
  • Din cate stiu Genesis nu se vinde in Europa si nush sigur daca modelele BMW sunt pe cat de 'globale' precum spun nemtii..... Stiam acum ceva ani ca materialele din interioru masinilor BMW vandute in state difera de cele vandute in Europa si deci iarasi nu putem ajunge la un acord privind care ar fi mai buna(cel putin la nivel de calitate interioara) Parerea mea e ca un Genesis sar ridica peste un seria 5 insa nu peste un seria 7 care e o masina cu detoate pentru toti.... Parerea mea e ca ar trebui sa desfaci masinile astea in bucati ca sa-ti dai seama de ce un constructor premium cere asa multi bani pe o masina si un hyundai iti ofera relativ aceeasi masina si performante la un pret de 30-40% mai mic... Materiale mai bune, insonorizare mai buna, componente electronice mai bune, si probabil ca de aici se aduna un pret relativ mare A...... si mai e vorba de brand....care in cazul nemtilor ridica pretul masini din start cu 20%
    De familie germană: noua generație BMW Seria 5 primește versiunea break Touring
  • @automobilistul Nu e vorba doar de dotari.....Si chiar daca un Hyundai ar fi mai dotat ca un BMW(ex. i40 vs seria 3) asta nu inseamna ca coreeana e mai buna... Nici nu se pot compara....chiar daca ca dimensiuni sunt pe acolo.... Si oricum sunt o gramada de nebuni care dau si 40k pe un seria 2....
    De familie germană: noua generație BMW Seria 5 primește versiunea break Touring
  • @Dan_ Cunosc prea bine istoria BMW am citito si studiato de prea multe ori... iti reamintesc cu ce sa remarcat BMW in istoria sa.......cu construirea de sedan-uri si coupe-uri sport......masini care nicidecum nu erau luxoase ci mai degraba spartane.... O masina perfecta BMW probabil ca e 1M.....nu are rost sa mai spun de ce....
    De familie germană: noua generație BMW Seria 5 primește versiunea break Touring
Pagina
12345...515253...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 CSL
  • TOP MASINI 1. BMW
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău