• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

valy_budascu

  • Membru din 01.12.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 80 in total
  • Principalul lucru de criticat la interior e ca a pierdut esenta lamborghini, iar asemanarea cu audi (desi eu nu pre o vad) e doar o consecinta, insa chiar e pacat ca la asemenea exterior sa ai un interior orientat strict pe functionalitate. Nu zic ca nu e placut, dar ii lipseste acel element de distinctie, acel aluminiu sau crom, acel alcantara, acel schimbator cu cap sferic, acele butoane ca la avion sau orice altceva care sa aiba legatura cu clasa din care apartine aceasta masina. Aici totul e negru si tacut, in stilul unei masinute linistite de oras(ford fiesta). @@ybtu : E normal sa ceri un ionterior 100% original mai ales cand platesti 250000 de euro pe o masina. Comparatia cu SLS AMG nu are sens avand in vedere preturile celor 2 masini. Totusi, interiorul lu SLS AMG este extraordinar de bine individualizat, incadrandu-se perfect in atmosfera creata de supercar.
    OFICIAL: Lamborghini Aventador LP700-4
  • Dl. Sebastian, sa fim corecti, ai cam exagerat cu faza cu heel and toe. Nu ai cum sa pretinzi unui sofer normal sa cunoasca aceasta tactica, si mai ales sa reuseasca sa o aplice. Sincer vorbind, probabil ca nici tu nu stapanesti aceasta tactica, fiind, de altfel, foarte dificila si necesitand un timp destul de mare de exersare. Eu am invatat sa o aplic corect abia dupa ce am exersat cateva luni pe un simulator(LFS pt cunoscatori). Insa chiar si in cazul in care soferul detine skillul respectiv, tot nu cred ca ar fi nevoie de o asemenea manevra in conditiile unei rulari in regim normal, civilizat, avand in vedere ca tactica presupune un un stil de condus sportiv, franari bruste, turatii ridicate si variatii relativ mari ale vitezei de deplasare. Eu cred ca in situatia prezentata la punctul 3, un simplu rev matching e arhisuficient.
    UTILE: Cum să-ţi protejezi maşina de uzura accentuată
  • Desi MINI e un brand cu un caracter sportiv pronuntat si are totodata si un palmares interesant in raliuri, nu cred ca o sa faca o treaba prea buna cu countryman avand in vedere ca ei furnizeaza acelasi motor si celor de la citroen pt ds3, care este, de altfel o masina mai mica si gandita pentru a fi rapida. Deci, cred ca in duelul cu citroen, mini va avea de suferit. Cu toate astea, astept o surpriza placuta din partea MINI.
    VIDEO: Sordo şi Meeke au testat noul Mini WRC în Franţa
  • Fara nicio rautate, dar asta nu e reclama care rula acum cateva luni pe la televizor?
    Ce îi trebuie unei mașini să devină un Audi? - O reclamă superbă a germanilor
  • Dragi cititori, eu nu am contestat suprematia McLaren in acest duel, ci doar faptul ca se da o prea mare importanta unei curse in joaca facuta de nishte copii de bani gata. Comentariul meu vizeaza ma degraba greseala redactiei de a posta un asa hal de filmulet in care din 52 de sec, 42 sunt de prezentare si doar 10 sec cursa. Dar asta e genul de stire care strange multe comentarii, iar noi am cazut in aceasta plasa. Multa bafta tuturor.
    McLaren MP4-12C, liniuţa cu Ferrari 458 Italia şi Porsche 911 Turbo
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău