• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

werewolf3

  • Membru din 12.10.2006
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 33 in total
  • Pentru toti desteptii care inca mai traiesc in anii 90: voi credeti ca ce monteaza dacia pe masini este aceeasi instalatie Gpl ca cea de pe Cielo de ex de acum 15 ani? De instalatii secventiale ati auzit? Tot ce se monteaza in ziua de astazi este secvential.Adica daca nu-i dai talpa si mergi constant, automobilul functioneaza pe Gpl, iar cand calci acceleratia mai puternic(de ex depasiri), sistemul de gestionare al Gpl, simte acest lucru si comuta din mers pe benzina , astfel ai toata puterea la dispozitie. Nu mai vorbiti aiurea in necunostinta de cauza.
    Dacia a produs 100.000 unităţi alimentate cu GPL
  • Ai dreptate, Crown Gear este doar pe rs5, dar va fi oferit optional pentru toate modelel ce au quattro in oferta.Observatia mea, era menita sa evidentieze anii de experienta si numarul de generatii prin care a trecut acest sistem quattro. Apoi dao draqu de electronica, dar ce sistemele de pe xdive ghicesc in stele ca VOR PIERDE ADERENTA?Tu nu observi ca roata aia nu patineaza nici jumatate de grad? Iar inginerii de la Audi in 30 de ani, ce crezi ca au facut, au stat la cafele si au imaginat cum sa modifice fontul de la sloganul Quattro?Pentru ce crezi ca a fost proiectat, sa ofere o aderenta si stabilitate mai buna vara?Garantez ca principalul target la elaborarea unui sistem 4*4 este comportamentul pe teren dificil(noroi, zapada, gheata) Amicul din acest clip poate imprumutase sistemul xdrive de la bmw ca sa se joace si el putin nu, ca oricum quattro nu e bun decat vara :) http://www.youtube.com/watch?v=3rNvXGc79aY
    VIDEO: BMW dovedeşte că xDrive este superior lui quattro
  • Ai dreptate, Crown Gear este doar pe rs5, dar va fi oferit optional pentru toate modelel ce au quattro in oferta.Observatia mea, era menita sa evidentieze anii de experienta si numarul de generatii prin care a trecut acest sistem quattro. Apoi dao draqu de electronica, dar ce sistemele de pe xdive ghicesc in stele ca VOR PIERDE ADERENTA?Tu nu observi ca roata aia nu patineaza nici jumatate de grad? Iar inginerii de la Audi in 30 de ani, ce crezi ca au facut, au stat la cafele si au imaginat cum sa modifice fontul de la sloganul Quattro?Pentru ce crezi ca a fost proiectat, sa ofere o aderenta si stabilitate mai buna vara?Garantez ca principalul target la elaborarea unui sistem 4*4 este comportamentul pe teren dificil(noroi, zapada, gheata) Amicul din acest clip poate imprumutase sistemul xdrive de la bmw ca sa se joace si el putin nu, ca oricum quattro nu e bun decat vara :) http://www.youtube.com/watch?v=3rNvXGc79aY
    VIDEO: BMW dovedeşte că xDrive este superior lui quattro
  • Inca o stire perfecta pt flame si 5000 de accesari pt automarket. Chiar daca le convine sau nu fanilor Bmw, trebuie sa ai uruiala in tartacuta sa crezi ca este pe bune. Adica BMW a reusit un salt imens cu acest xdrive in decursul unei singure generatii(vezi pe youtube cum se descurca vechiul xdrive), iar Audi cu 30 de ani de quattro in spate , si 6 generatii la activ nu au reusit sa proiecteze un sistem care atunci cand pierde aderenta sa transfere macar 10% din putere(era suficienta) catre cealalta punte? E manarie curata, oricine stie ca sistemul quattro transfera 40/60 puterea pe punti. Iar la generatia a 6, au inlocuit diferentialul Torsen,(folosit de foarte multi producatori tocmai datorita eficientei acestuia), cu unul "Crown Gear", proiectat in the house ce permite managementul tractiunii chiar si in curbe, accelerare, franare sau in oricare din aceste situatii combinate.
    VIDEO: BMW dovedeşte că xDrive este superior lui quattro
  • Inca o stire perfecta pt flame si 5000 de accesari pt automarket. Chiar daca le convine sau nu fanilor Bmw, trebuie sa ai uruiala in tartacuta sa crezi ca este pe bune. Adica BMW a reusit un salt imens cu acest xdrive in decursul unei singure generatii(vezi pe youtube cum se descurca vechiul xdrive), iar Audi cu 30 de ani de quattro in spate , si 6 generatii la activ nu au reusit sa proiecteze un sistem care atunci cand pierde aderenta sa transfere macar 10% din putere(era suficienta) catre cealalta punte? E manarie curata, oricine stie ca sistemul quattro transfera 40/60 puterea pe punti. Iar la generatia a 6, au inlocuit diferentialul Torsen,(folosit de foarte multi producatori tocmai datorita eficientei acestuia), cu unul "Crown Gear", proiectat in the house ce permite managementul tractiunii chiar si in curbe, accelerare, franare sau in oricare din aceste situatii combinate.
    VIDEO: BMW dovedeşte că xDrive este superior lui quattro
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău