• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zagado26

  • Membru din 10.03.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 182 in total
  • Cam mult crom, şi la interior şi la exterior, dar până la urmă e chestie de gust.
    Amestec
  • @ultimii doi - E foarte mişto să te dai mare profitând de anonimatul din fata tastaturii. Eu am incercat sa duc o discutie civilizata fara pozitionari partizane. Din pacate nu am cu cine. Romanii sunt mistocari, le stiu pe toate, numai ei sunt destepti, restul sunt niste prosti. A, si masina lor e cea mai buna. Eu nu am zis asta de a mea. CSF, NCSF!
    Adio, CR-V diesel! Honda CR-V renunță la motorină pe noua generație și adoptă moda hibridă
  • @petrol - Părerea mea este că, cel puţin în România, Honda Accord în general, 2.2 diesel şi 2.4 benzină, în special, nu s-au vândut din cauza lipsei de notorietate, a preţului şi a impozitului. Legat de preţ, Honda a căutat să se poziţioneze într-o companie selectă (BMW, WV, Audi) cu preţ pe măsură dar din păcate românii nu prea ştiu altceva decât de "nemţoaice", iar impozitul peste 2.000 cmc este mare. Am 2.4 (motor aspirat superb, adus la maximul de rafinament de japonezi) şi plătesc cam 700 de lei pe an în timp ce cineva cu o maşină cu motor de 1.600 cmc plăteşte cam 60 de lei! Degeaba este maşina bună dacă poziţionarea pe piaţă a fost greşită. De curând am depăşit 100.000 de km. şi în afară de consumabile nu am schimbat nimic în timp ce prin alte curţi pică injectoare şi alte alea. Dar nu vreau să încep un "flame" nemţoaice versus japoneze, nu asta e ideea şi chiar nu înţeleg fanatismul ăsta la unii. Revenind la CRV am condus 2.0/AT si mi s-a parut lenesă rău de tot (cu excepţia cazului in care il conduceai cu padelele), în timp ce varianta diesel 2.2 era cu totul altceva, adica exact ce trebuia sa fie. Bineinteles ca exista la CRV si varianta pe benzina cu motor de 2.4, vezi piata americana, dar nu se aduce din cauza acelorasi motive spuse anterior. Rămâne de văzut ce va rezolva varianta hibrida, oricum 212 cai sunt suficienti zic eu.
    Adio, CR-V diesel! Honda CR-V renunță la motorină pe noua generație și adoptă moda hibridă
  • Lipsa diesel-ului în Europa e o mişcare normală în actuala conjunctură. În plus ultimul motor diesel 1.6 nu prea a fost reuşit.
    Adio, CR-V diesel! Honda CR-V renunță la motorină pe noua generație și adoptă moda hibridă
  • Prea mult crom. Pare facut pentru pietele chineza şi americana.
    BMW X7 Concept: cel mai mare SUV BMW din istorie va avea versiune plug-in hybrid și vine în 2018
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Honda Accord 2.4 iVtec
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1310, Daewoo Cielo, Citroen Xsara, Fiat Albea, Mercedes C220, BMW 330xD
  • MASINA LA CARE VISEZ Maserati Quattroporte
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău