• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

ztele

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 638 in total
  • incredibil de ingenios numele! Creativitate teutona dusa la maxim :))
    Mercedes C-Klasse Edition C - o versiune nouă, mult mai generoasă
  • Masina asta n-are nicio legatura nici cu Octavia nici cu clientii ei. Revenind la subiect, mie mi se pare kitsch. E frumoasa, nu zic nu, in poze nu pare cinestie ce, dar in persoana e faina. Dar, Gurile de la climatizare parca-s de pe Cobra. Nu se potrivesc deloc. Plasticul de pe consola cu schimbatorul de viteze e o amintire din anii 80, plasticul lucios de pe cd si navigatie e urat de tot si atrage amprente (si pe navi e mult prea gros), iar fata masinii se chinuie mult prea mult sa ne spuna ca defapt e Volvo, nu un Clio machiat. Concluzie: generatia precedenta era mult mai frumoasa.
    Renaştere
  • pe 5 ani, costurile medii cu combustibilul la Volt sunt 4700$, care s-ar putea traduce si in 1500$, depinde cum o folosesti. pe 5 ani, costurile medii cu combustibilul la Jetta (2.0 tdi, aceelasi dotari ca Volt) sunt 9850$ Deci avand in vedere diferenta de 8-10.000 de euro la aceleasi dotari in favoarea Jetta, e buna afacerea. Nemaipunand la socoteala faptul ca la Volt nu se plateste impozit sau taxa de poluare.
    Clienţii lui Chevrolet Volt parcurg peste 1400 de kilometri între plinurile de benzină
  • Fata de seria 3, spate de seria 5. Dar, tot arata mai bine decat X6. Nu mi-as cumpara (oricum nu-mi permit), dar imi place cum arata.
    BMW X4 Concept: fratele mai mic al lui X6 apare în fotografii "scăpate" pe internet înaintea debutului oficial
  • @alex: arata-mi orice masina de genul ala care face 1400 de km cu un plin si-o cumpar maine! @Alin C: nu, nu poti. Cel putin nu noi. @Sile: scopul lui Volt este sa faci economie (in oras e excelenta pentru mine, cel putin, care merg zilnic la birou si acasa, si eventual la cumparaturi si cam atat, si nu vreau diesel mai spatios pentru ca 1. nu imi place diesel si 2. pentru drumuri lungi poti sa folosesti si Volt linistit). Iar scopul principal al lui Volt este poluarea in oras, absolut evident.
    Clienţii lui Chevrolet Volt parcurg peste 1400 de kilometri între plinurile de benzină
Pagina
12345...282930...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Opel Astra Bertone, Suzuki Vitara,
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Saab 9-3, Audi A4, Mitsubishi Pajero, Peugeot 407, Peugeot 206, Fiat Stilo,
  • MASINA LA CARE VISEZ Alfa Romeo 8C
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău