• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

3Ray_star

  • Membru din 30.07.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 14 in total
  • Iti reamintesc ca seful depart. de inginerie de la McLaren, Pat Fry "s-a mutat" la Ferrari, dupa un "sejur" de 16 ani la McLaren, exact inainte ca Ferrari sa vina cu ideea asta (inceputul lui Iulie), altfel, nu i-as fi vazut in stare, la ora actuala, dupa toate dovezile de lipsa de creativitate inginereasca pe care le aduc constant din 2009 incoace, sa vina cu o idee care, odata aplicata, sa imbunatateasca masina semnificativ...asta apropo de MecLada...
    Red Bull şi Ferrari, acuzate de utilizarea unor aripi faţă cu înălţime ajustabilă
  • Prietene...s-a vazut de la o posta ca Ferrari l-au favorizat pe Alonso la acea manevra, a fost cea mai evidenta partinire a unui pilot pe care am vazut-o de cand urmaresc F1. Iar in legatura cu pneurile, tu asa ai proceda, ai incalta hard-uri la ultimul stint, pe final de cursa, cand rezervorul este aproape de empty, mai ales in situatia in care sti ca te descurci indoielnic pe pneuri hard ? De simulare, ce sa mai spun, daca tu crezi ca o echipa beneficiara a celei mai bune perechi de piloti cu cea mai buna masina este nevoita sa simuleze...
    Red Bull solicită penalizarea Scuderiei Ferrari
  • Pai si nu am aflat ca a mintit in legatura cu scandalul Liegate 2008...este evident, ce , te asteptai ca Alonso sa recunoasca tainuirea pe care a pus-o la cale impreuna cu Briatore, Piquet si Pat Symmonds seful dept. de inginerie de la Renault ? Adica, vezi Doamne, aia stiau toti de intreaga manarie numai Alonso saracu' nu era "pus la curent"...Nu frate, el a castigat la Singapore "pe corect" !?
    Hamilton: "Pentru Alonso, strugurii sunt acrii"
  • Cu tot respectul...nu a existat nici o masina furata dp. Ferrari in 2007, a fost un scandal "fabricat" special pt. Scuderie, pentru a-i scoate din situatia delicata in care se aflau (la jum. campionatului McLaren Mercedes ii conduceau cu aproape 40 de puncte la constructori)_pe atunci FIA mergeau mana in mana cu Ferrari (spre exemplu exista un protocol in regulament incheiat doar intre Ferrari si FIA, sfidand practic celelalte echipe membre FOTA, prin care Ferrari treb. consultata pentru orice viitoare modificare de regulament intentionata a se implementa in urmatoarii ani_Acordul Concorde, pe langa faptul ca beneficiau de tratament preferential si din partea FOM, Formula One management_Bernie Ecclestone, prin sumele substantial mai mari de bani pe care le primeau constant, an de an, pt. dezv. masinii... Ti se pare fair play ?
    FIA ar putea sancţiona Ferrari pentru criticile aduse comisarilor
  • Lipsa lui da totusi de gandit...
    Ferrari: “Nu facem publicitate mascata la tutun”
Pagina
123
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău