• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

900_S

  • Membru din 03.11.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 41 in total
  • Interesant ar fi de stiut ce castig ar avea BMW daca ar prelua SAAB. Cu tot respectul fata de SAAB, dar BMW cam are tot ce ii trebuie. Faptul ca in viitor vor avea seria 1 cu tractiune pe fata este cunoscut, iar cel mai probabil este ca va fi pe platforma lui Mini. Pentru un producator de talia lui BMW nu cred ca ar fi mare problema sa refaca credibilitatea SAAB, daca ei declara ca au cumparat SAAB si ca masinile suedeze vor reveni in curand pe piata este mult mai usor de crezut decat daca vor fi achizitionati de catre un investitor de gen Spyker. Eu unul m-am cam saturat de zvonuri. S-au scurs prea multe informatii, iar acest lucru a fost foarte daunator. Prefer sa nu se mai spuna nimic pana in momentul in care s-a luat decizia finala, oricare ar fi ea. Nu sunt fan BMW, nu cred ca mi-as cumpara vreodata un BMW, dar daca ar fi sa aleg intre un investitor din China si bavarezi, atunci prefer bavarezii (in speranta ca au invatat lectia cu Rover). SAAB ar redeveni o marca europeana, nu... tzin tzan san & san tzin tzan.
    BMW ar putea fi pe lista potenţialilor cumpărători ai mărcii Saab
  • Ceea ce am sustinut referitor la reclame a fost facut public pe vremea scandalului cu Magna, mai precis, atunci cand totul era gata pentru ca Magna sa preia Opel, iar GM si-a batut joc de ei. Subiectul Opel a fost larg dezbatut pe posturile tv germane, mai ales pentru ca Opel a incercat sa se rascumpere de la GM si chiar a cerut ajutorul statului german pentru asta. S-au spalat multe rufe murdare atunci in public si s-au aflat multe detalii "picante". Confirmarea mi-am luat-o de la dealer-ul SAAB din zona, care mi-a confirmat faptul ca stirea e adevarata... Daca o voi gasi si pe net, iti voi da link-ul.
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Din proprie experienta pot sa spun ca 9000 e o masina fantastica. Am avut privilegiul de a zburda cu un 9000 CS de 2,3 l turbo, automatic, pe autostrada, iar apoi cuminte prin oras. Nu am stat in nicio masina mai comod decat in asta! Pozitia la volan era perfecta, mai ales ca avea si cotiera. Un singur lucru m-a deranjat la 9000: deasupra capului aveam putin loc si am doar 1,79 m. Bine, acel loc dintre cap si plafon este asemanator cu cel din majoritatea masinilor, insa eu sunt obisnuit sa am loc mult deasupra capului, 900-le meu m-a "spurcat" rau de tot :)) De aceea imi si place mai mult 900 NG decat adevaratul 900, ai mai mult loc deasupra capului, iar formele sunt mai line, mai sensibile, iar daca te uiti atent din anumite unghiuri, observi un design clar de... barca. Asta insa nu se vede din poze. Primul 900 e o forta bruta, dar e mult mai practic in portbagaj. Ah, da, ma bucur ca ti-au placut povestioarele noastre :))
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • De faptul ca SAAB n-a facut niciodata reclame, exceptand Scandinavia, a avut grija Opel. Aveau prin contract interzis sa faca reclame in Europa ca sa nu riste vanzarile Opel. Deh, nu degeaba li se zice "Gangster Motors" in Suedia...
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Si eu am tot un 900 S, din 1997, 2 l, 131 CP, AC, incalzire la scaune, oglinzi degivrante, geamuri si oglinzi electrice, SID 2, 5+1 viteze, la SAAB chiar nu trebuie sa spui de night panel pentru ca este pe toate modelele, alarma. De night panel nu ma folosesc, ador "pomul de craciun verde" din timpul noptii :) Nu mi se pare nasol ca nu are turbo, e un cruiser superb, care, daca sti cum sa-l folosesti, are si un demaraj impresionant, iar comportamentul in curbe este fabulos. Rugina este un domeniu necunoscut iar actualmente, micutul meu 900 are 208.000 km la bord, care se inmultesc zilnic. Motorul toarce si lucreaza de parca ar fi feciorelnic, iar punctul sau forte este faptul ca are distributia pe lant. Masina asta e ca un drog, cand ai ajuns la destinatie, simti o mica tristete ca drumul s-a terminat si ca trebuie sa te dai jos din ea. O am din 2006. Pe atunci nu eram cine stie cat de pasionat de masini, iar inima mea batea puternic pentru vechiul Volvo 960, acela cu farurile mari (cel supranumit "dric" de catre oamenii cu imaginatie... hmm, sa zicem nefolosita). Daca iti cumperi masina asta si nu ai motorul de 3 l pe benzina, parca ii lipseste ceva. Pe atunci nu aveam nevoie de o masina atat de mare, plus ca mergeam doar prin oras, asa ca n-am cumparat-o niciodata pentru ca o consideram risipa ca masina de oras. In 2006 am vrut sa-mi cumpar un Mitsubishi Galant nou, iar cand m-am dus la dealer, am vazut acest 900 S intr-un colt, prafuit si cu rotile de iarna in portbagaj. A fost dragoste la prima vedere, nu mi-am putut lua privirea de la el si simteam un imbold foarte puternic de a-l incerca. A fost o adevarata aventura de 20 de minute pana am putut sa pornim motorul. Bateria era terminata, a trebuit schimbata, iar pana am inteles ce trebuie sa facem pentru a dezamorsa alarma, sa punem o baterie noua si sa amorsam din nou alarma au trecut 20 de minute ciudate :) A urmat un drive test ce s-a incheiat cu semnarea contractului de vanzare-cumparare, cu un dealer imbufnat, care incepuse ziua stiind ca va vinde un Galant nou si a terminat-o vanzand un SAAB vechi :)) Daca tot ai scris de fostul proprietar, a mea a fost a unui doctor in arhitectura, care, pe de o parte a ingrijit-o bine, dar pe de alta parte cred ca a folosit-o ca masina de teren, pentru ca numai eu stiu cat am avut de curatat la ea si pe unde se stransese namolul :))
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC SAAB 900 S, BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1300, Subaru Legacy, Jaguar S Type, SAAB 9000, Audi V8, BMW 320 D etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ SAAB 96 V4, SAAB 900 turbo din prima generatie (nou, doar visez), SAAB 9-3 Viggen (de asemenea nou), urmasul lui 9-3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău