• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

900_S

  • Membru din 03.11.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 41 in total
  • @Devorattor: observ ca ti-ai schimbat avatarul. Noua ta poza m-a facut sa tresar, dar de placere. Este cumva o imagine a SAAB-ului tau? Daca da, atunci ma bucur, si la mine se vede o imagine cu SAAB-ul "din dotare" :) @SaabCuantic: administratorii desemnati pentru SAAB, Hans Bergqvist si Anne-Marie Pouteaux s-au declarat ei insisi coplesiti de complexitatea procesului de la SAAB, prin urmare au primit intariri sub forma unui coleg, Kent Hägglund, care li s-a alaturat in 12 ianuarie. Dupa cate stiu eu, administratorii sunt platiti din fondurile pe care SAAB le mai are, iar atunci cand acestea erau pe cale de a fi epuizate (nu mai stiu cate milioane de euro au cheltuit intr-o... saptamana), au incercat sa vanda la bucata fiecare piesa a muzeului SAAB, dar spre marele nostru (adica al entuziastilor SAAB) noroc, muzeul a fost salvat. Nelamurirea mea consta in faptul ca ai scris mai sus ca sunt platitit din banii contribuabililor. Or fi, dar acei bani de la SAAB pe care ii toaca intr-un ritm infernal nu sunt ai contribuabililor. Sau sunt platiti din doua parti? Nu m-ar mira prea mult. Ceea ce spune sursa de la Mahindra este un mare adevar, dar asta se stie deja. Dupa umila mea parere, acest lucru este intr-un fel nesemnificativ pentru un investitor de talia BMW. Ei au suficiente resurse financiare cu care sa treaca peste perioada de timp necesara pentru a scoate orice urma de ADN de la GM din SAAB. Mi-am prezentat nu demult care sunt retinerile mele fata de BMW, dar, pe de alta parte, mai exista si fenomenul de a invata din greseli. Cel care conducea BMW pe vremea cand s-a intamplat dezastrul cu Rover iar BMW a ajuns intr-o situatie extrem de delicata, multstimatul domn Bernd Peter Pischestrieder, a fost inlaturat (interesant e ca l-au preluat VW din 2002 si pana in 2006, cand a fost schimbat cu Martin Winterkorn - si era foarte aproape sa asistam la distrugerea acestui concern in 4 ani; in 2011, multstimatul manager a fost dat in judecata pentru evaziune fiscala), deci exista o sansa si pentru SAAB.
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Spuneam ca ar fi iresponsabil pentru Volvo sa nu incerce sa puna mana pe inginerii de la SAAB care sunt acum in somaj, de asemenea si pe utilajele de care mai au nevoie. Pentru SAAB nu este niciun avantaj acest lucru, ci o mare pierdere. Daca as lucra la Volvo as incerca sa angajez acesti ingineri. Eu imi doresc faptul ca SAAB sa fie achizitionat in intregime de un investitor serios, sanatos din punct de vedere financiar. Inca nu am renuntat la speranta de a vedea ca SAAB va construi din nou masini hatchback si inca mai sper ca vechiul 900 va avea candva un urmas pe masura. Scuze pentru intarziere, micutul meu 900 si-a cerut dreptul de a primi un pic de atentie. Faptul ca zapada s-a asternut si pe strada mea, mi-a amintit ca zapada si gheata au fost "incorporate" inca din faza de blueprint in masinuta mea. Ce poate fi mai frumos decat sa mergi cu un SAAB pe zapada la temperaturi foarte scazute, cu alte cuvinte, in mediul sau natural? :)
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Eu sunt rezervat atunci cand e vorba despre spusele domnului Muller. Este adevarat ca s-a batut ca un leu pentru SAAB, din pacate este adevarat si faptul ca modul sau de lucru este unul care iti creeaza rezerve, iti da impresia de fiecare data ca e ultraoptimist pe de o parte, pe de alta parte minimalizeaza riscurile si parca iti ascunde ceva. In Suedia este deja un personaj controversat. Apropierea celor de la Brightwell de Victor Muller le poate face mari probleme, iar faptul ca situatia lor financiara nu este una clara (una sunt vorbele, alta e ce ai negru pe alb), nu este un avantaj pentru aceasta companie.
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Pe doua bloguri germane a aparut stirea (cica preluata lde la ttela.se) cum ca VW si BMW fac parte dintre cei cu care se negociaza in secret preluarea SAAB. Cei doi giganti germani au fost intrebati de presa daca este adevarat, iar raspunsul lor a fost negativ, dar cica raspunsul ofiterului de presa al BMW n-a fost chiar convingator... http://saabblog.net/2012/02/09/saab-schlagzeilen-die-wir-mogen-neustart-im-sommer/ http://saab-rover-blog.net/2012/02/09/saab-produktionsstart-und-deutsches-interesse/ Am aruncat o privire si pe autobild.de si pe http://www.auto-motor-und-sport.de/ dar acolo nu scrie nimic la ora asta. Cele doua reviste au in Germania reputatia de a fi "revistele lui VW" si nu chiar degeaba... Daca intr-adevar SAAB va fi cumparat de unul din cei doi giganti germani, presa germana ii va ridica subit in slavi pe suedezi. Dintr-o data vor dispare din articolele lor lor expresii de genul "loss making company" sau vesnica si pana la obsesie repetata precizare SAABurile sunt bazate pe Opel. In fine, pana atunci om trai si om vedea... Iar faptul ca Volvo isi doreste ingineri si utilaje de la SAAB este cat se poate de logic si de normal. Ar fi iresponsabil sa n-o faca.
    Volvo: "Utilajele fabricii Saab sunt interesante"
  • Superb clipul, multumesc :)
    Chinezii au făcut o nouă ofertă pentru Saab: 446 milioane de dolari
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC SAAB 900 S, BMW 520i
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1300, Subaru Legacy, Jaguar S Type, SAAB 9000, Audi V8, BMW 320 D etc.
  • MASINA LA CARE VISEZ SAAB 96 V4, SAAB 900 turbo din prima generatie (nou, doar visez), SAAB 9-3 Viggen (de asemenea nou), urmasul lui 9-3
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău